| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
| ☆...﹥﹣<...☆ |
唉~~~~~>_<
今日好慘呀.........咁多野要溫.
今日有三科考試同埋一科小測.想溫死人咩!!!!!!!!
音樂考牧童笛,中文考默,comm oral exam,同埋生物小測.
好想死呀!一日測咁多.溫都溫唔到咁多啦.
好彩今日comm oral exam抽唔中我.hahaha☆
地理堂最好,有野睇,仲好好笑tim.
我要努力,星期四~六都有野測.我要努力咁溫.
特別係中史,超低分,我自己都唔咁相信呀,so要努力咁溫!
|
| 刊登時間:2007-05-22 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
| ↖.....奮鬥落去.....↗ |
有三日沒打過blog啦!係時候打番呢幾日所發生過既野~~~ 星期五本來都幾開心,朝早化學堂有得睇阿sir做實驗(珍珠利賓納好飲呀)♂ Lit堂好想訓覺,但係都沒修身堂咁想訓.佢好勁呀,佢俞講我俞想訓,仲 差唔多訓咗tim 好彩有堂電腦先沒咁悶.成堂係到做網頁,真係唔想做呀!做兩個國家,咁多,做死人啦............... 下午兩堂國文堂(作文),好快作完,之後行咗出去一陣. 惡夢降臨啦!體育堂測跑步......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-05-20 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
☆I KNOW I CAN☆  |
今日都過得都幾好!同平時一樣,沒咩唔同.>@<haha 今日上堂好悶呀!最開心又唔悶既堂就係地理堂.代數同埋幾何就係最悶,而且係最想訓覺呀!☆ 原來仲有13日就要大考啦!點解咁快嫁. 好驚呀!我D物理拉唔到呀,點算????????小爆炸,你要救我呀! 我唔想好似上年中一咁要補考物理,超慘呀! 我唔要因為物理而留班呀!我唔要....................☆ 我要努力D呀,我要升班,我......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-05-17 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | »
|