| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
◇study◆  |
今日訓到9點几起身,之後食完早餐再訓過,訓到12點几.
2點開始溫習,溫咗好多科.
應該都有五個鍾.好想休息呀!◇
上個星期日日都有野測,日日都要溫習,好煩呀..........
今個星期日日都有野測,又要溫啦.
星期一測化學,dict exam
星期二音樂考試,comm exam,中測.
星期三writing exam ,修身抽背(識既考試+5分,一定要溫)
星期四考普通話同美術.......help呀
仲有几日就考試啦,又要溫習....
几時先可以休息呀,我好想死呀.又沒得玩啦
我要努力+油,考完試就可以玩啦,我要挨埋佢
仲有今天報名唔記得攞身分證,超慘呀,聽日要再去
|
| 刊登時間:2007-05-27 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 26 日 星期六  |
2007-05-26  |
唉.............. 今日返到學校見到miss wan 既時候有點覺得沒面見佢lo 我地搞到佢咁唔開心wo,真係好對唔住呀 我地成日搞到D miss同ar sir咁(好對唔住呀) 李sir,mr david,miss wan 仲有小林林都係我地面前喊 仲有楊老師tim,我地激到佢咁,下年佢地一定怕咗我地唔教我地啦 今日測几何,好難呀.一定唔合格,錯咗好多呀∼∼∼ 之後今日唔洗上中文堂,早知係咁就唔拎......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-05-26 02:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
對唔住呀  |
今日好多野測呀.中史同Lit超多野溫呀.好想死呀 中史好多人出貓,阿sir沒理到 覺得有點對不起他!!!!!! 之後,今日上中文堂miss話我地好嘈.so佢唔比我地開冷氣. 熱死人啦~~~~~熱到我暈啦 之後 miss 叫我地作詩我就咁作 給我一杯雪糕啊一杯雪糕啊 像冰一樣涼快 給我一個雪櫃呀 非一般的享受 給我一杯雪糕啊一杯雪糕......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-05-25 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | »
|