| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 8 日 星期五  |
考完試啦  |
終於都考完試啦~~~~而家好開心,成個人輕鬆哂.今日出咗去大陸拉頭髮,都5錯既,但係有d sad呀.拉完頭髮之後去食飯,食食吓我老豆食到支牙籤,超lucky呀!沒食到落肚.行下行下去咗書局,買咗四本書.d書超好睇,不過有2本買5到呀,超想睇呀,睇咗咁多次都5覺悶.之後睇到好多几米既書,想買,不過阿媽5俾買.
6點几返到出黎,but8點先返到屋企.等咗成粒鐘先有車,help 呀.由於我同阿媽都發脾氣,所以俾我老豆係到話.仲話以後5好同埋佢出大陸,佢話寧願自己出(佢講大話,係佢自己話要同埋我地出去既,仲要話我同阿媽)
今日派咗書單,下年5洗學世史,而英文就難咗好多.好多書都換咗版.李sir話11號去燒烤,好野.hahaha
☆hope 個日唔好落雨☆
|
| 刊登時間:2007-06-08 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 7 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2007-06-07 10:44 PM |
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
2007-05-29  |
仲有几日就考試啦 而且呢排有好多野做 所以呢排都唔會寫blog☆ 直至考完試我先至會再寫 希望考試可以順利,直接升班,唔洗補考 ◆我要努力(I KNOW I CAN)◆ |
| 刊登時間:2007-05-29 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | »
|