| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
第三日  |
哈哈~~~仲有3日就唔洗番la!好開心ar,終於都等到呢一日la.今日好悶ar,朝早test 咗reading.好難,扣咗好多分,點算好,最多得5字頭咋,唉~~早知就唔溫la.溫咗都係唔合格,唔溫好過溫.落小息個陣,annie 同celsa係到你追我,我追你.我同阿方為免捲入戰爭中,所以走咗去.then 佢地玩完之後,annie佢就捉住我同方黎話,佢又追住我啦,又整到我隻手紅哂.我一定要報復,整到我咁痛.仲問我你對唔對得住我呀!我答:我同方對得住天地良心,更對得住我地自己.hahaha
下就沒出街,係hm到sleep,4點几就起身睇tv,睇完再訓.訓到7:30先起身,之後去澡涼,再收衫,熨校裙,做hw.而家先食飯,再打埋個blog.
整番3日就唔洗番啦!
頭先梁嘉如打黎,叫我help佢做生物功課.有沒搞錯呀!話自己沒power point ,我問佢fanny呢?佢話唔係佢個組喎,咁我係佢個組咩,我根本就唔係佢個組,點解要我同佢做呀!沒power point ??咁你唔識返學校做嫁,仲話小息??小息唔得咪放學lo,我唔信阿sir唔俾你做,而且何sir好早就講咗話要做呢份功課ga 啦!點解而家先做呀,我地個組都一早做咗啦!有沒搞錯呀,咁都得.聽日份功課d分係咪俾埋我地個組先,搞錯,仲話咩7月5日番到學校咩,大小姐.你而家叫我help你做功課,d態度咁,你叫我服唔服你呀!
|
| 刊登時間:2007-07-25 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 24 日 星期二  |
Happy Birthday to 今  |
測完代數la,好開心.今朝行上天台,超熱ar,流哂汗.上到去坐低咗休息,沒幾耐方就上到黎了.第一堂測數,之後上物理,派測驗,慘,好驚.miss係到叫人起身問佢地測驗難唔難,搞到我好驚,之後佢叫咗我隔離位起身.問佢識唔識,又問佢邊個教佢物理,佢話係我教,miss望住我,而後睇下我幾多分,佢話......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-07-24 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 23 日 星期一  |
2007-07-23  |
今日媽咪送我返學,之後返到去見唔到annie,平時佢好早返去嫁,今日咁耐都未返,開始有D擔心!=.= 等下等下佢終於返黎la,幾驚佢唔返黎ar!同佢傾傾下倩姨叫佢去同佢買早餐,得番我一個係度,開始有種孤單的感覺.自從肥今去咗聖心讀之後,我地再唔會好似以前咁過得咁開心.annie每朝都係到睇書,得番我自己一個坐係到,方又未番喎,搞到我日日都唔知點咁,有今係到一定......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-07-23 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 99 | »
|