| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 14 日 星期六  |
| 2007-07-14 |
今日唔洗上堂,不過要落禮堂睇野.今日我要上台宣誓,好驚呀!我驚會出醜,好彩最後都沒發生過任何唔好彩既事.上到台之後,我地要宣誓啦,但係我聽唔清楚個野講D咩,搞到我唔知點好,咁咪求其講D野lo,好彩,沒人知.宣完之後,annie講俾我聽話佢都聽唔到,個野講得好唔清楚,好多人都聽唔清楚.跟住我地睇電影,好悶呀,我仲見到有個坐我附近既家賓悶到訓著咗,有好多家賓都走咗,到歡送家賓既時候得3個,有7個好早走咗,佢地都定唔順.放學之後同fanny去美好食野,食完返屋企.下就係屋企訓教.
|
| 刊登時間:2007-07-14 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 12 日 星期四  |
| 2007-07-12 |
今日都係咁要返學,仲有半個月就讀完夏令,諗起都好開心.hahaha.到時我就可以訓晏D啦,唔洗咁早起身,之後又可以同班fd一齊出下大陸買書,行下街,諗起都開心.今日上堂好眼訓呀,几何堂都沒咁悶,生物堂一個字講哂----悶.成堂係到講中毒,我就黎悶死啦.連續講兩堂,佢唔悶我都悶啦.講咁耐,又眼訓,仲要遲放學.慘呀!下就去咗m記食野,換咗四隻公仔,好得意呀!跟住返屋企食. |
| 刊登時間:2007-07-12 05:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 10 日 星期二  |
| 2007-07-10 |
好多日沒打blog啦!係時候打番呢几日做過D咩野啦! 7月8日-呢日終於都唔洗咁早起身返學,訓到10點几,媽咪個fd黎咗,佢地係咁傾,傾咗好耐,之後我肚餓,媽咪同埋佢個fd同我地去食早餐,食完去咗黃金行街,then上去阿伯屋企探佢,探之前,去買D生果,媽咪買哈蜜瓜,珍姨買西瓜,我就做苦力,同媽咪拎,重重重.上到去,阿伯捉住我係到問我考第几,升5升到班.......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2007-07-10 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 99 | »
|