| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
最後一天的日子..  |
唉~
我好吾捨得你地牙..
大家系卍慈最後一日..
但系我刀見到大家笑既樣-3-
我刀好開心牙!!
希望大家升到中學刀甘開心@@.
今日影左超多相
因為最後一日麻..
但系我地個班有d人連最後一日刀吾番..
唉~
佢地真系吾識真惜-_-''
我地今日一番到課室..
就睇畢業班光碟..
睇得刀就開心喇..
之後放學個陣`
班主任叫我地同佢話大聲d梁老師再見~'']
因為真系最後一日叫再見-v-''
所以好多人刀有講牙=]
今日好開心牙-zzz-''
|
| 刊登時間:2008-07-11 06:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你地一定開心嫁.... 因為你果班d老師,一直對你地咁好...直至你地畢業... 而我地,...正係開學/..同最後一日.//= =
|
網主回覆
呵呵` Posted at 2008-07-19 10:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
靜文... 好吾捨得你牙 D0N'T f0rgeT me
|
網主回覆
我刀好吾捨得你牙..
Posted at 2008-07-13 04:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系..
但系上年就....... Posted at 2008-07-13 04:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你喊先喇..
你喊完我再喊-_-'' Posted at 2008-07-13 04:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈` 上年d人就喊晒甘` 今年我地就勁開心喎... 對比甘大既- -
|
網主回覆
系喎..
今年d人超開心-3-'' Posted at 2008-07-13 04:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|