| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
唉-.-''  |
今日頭4堂..
班主任上牙`
到左第3堂..
冇喇喇要我地寫..
開心.
傷心..
吾開心..
難忘..
等等既野..
點知佢地..
唉吾好提喇
仲知今日比人玩死-_-''
放左學~'']
見到梁老師`
佢就望住我地~
之後翔..寧..就話珊個鼻..
之後我同君狂笑佢@@.
哈哈-3-
我聽日吾番..
去中學個到註冊
我跟本就吾想入
但系算
廢是煩`
系甘..
吾打住
|
| 刊登時間:2008-07-09 02:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
系邊讀才一樣架姐..
吾緊要喇-3-'' Posted at 2008-07-11 06:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉~慘慘的你..真可憐.無人倍你..希望你色到個好朋友..但吾可以忘記我地丫..~~
|
網主回覆
大家甘話.. Posted at 2008-07-11 06:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hk007008hk 於 2008-07-09 04:14 PM 發表:
你想入邊間先,你可以轉第二間嫁,。
|
網主回覆
關你鬼事` Posted at 2008-07-11 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉...你真慘` 自己一個` 好彩我都有個人陪下...{雖然唔係女仔} 算了吧` 遲d同你一齊搭車番學啦-v-
|
網主回覆
好牙!!..
Posted at 2008-07-11 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|