| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
系中學好開心>v<  |
笑-v-
升左中學一個月有多喇!!``
系中學好開心``
不過令仔小←灰>v<
玩下喳..
佢地令吾令仔吾關我事尼@@.
我冇興趣..
我地個班有個系全級最令仔個位-3-''
呀...
好期待廿五號同埋廿9號呀!!
快d黎喇呢兩日>v<..
上到中學真系開心好多..
點解甘講?!``
點解牙...
mu......
d fd真系fovever ..
我愛你地呀=]``
哎呀!!-3-'
吾打住喇`
我要同我d fd傾計..
了解下佢地先~~
下次見
ByE~~!!
點都好...
留番個cM`
話哂我甘內冇打..
難得打喎,,
呢個機會比你地留個cM!!
|
| 刊登時間:2008-10-08 07:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
傻la``
呀哥黎架喳`
不過佢d眼光實再太good`
佢冇女吾得架`
點都要有條`
令吾令都照溝`
冇佢芙-v-''
Posted at 2008-10-28 11:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
0K la~~
哈``
有一班有個0k令仔..
同我個fd系埋一齊``
之後我個fd同我講..
佢想你做佢呀妹-3-''
跟住我冇應成佢佢成日系到叫我呀妹呀妹``
仲要無喇喇彈出黎叫..
幾驚=[]= Posted at 2008-10-11 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|