今日 3:00 要學野~` 一早起新發覺 末做學野D功課]11:00先起新[ 跟住做左成朝~` 都末做曬...
1:30 食 lunch ]公仔麵[ ←好好食~` 2:15 出門ロ* -
帶少左野...... 又返轉頭>
末做曬功課....所似......比人鬧*- 慘~` 5:30學完 .返到屋企 6:00~
無無聊聊.....吾知做咩*- 諗住温書..> 7:00 又食飯]公仔麵[ ←好好食**
跟住真係溫書 la~`` --- 温 history~` 背左幾句咁 la`*-
8:30~.... 睇蠟筆小新Ar >
9:00 打Blog...... 今日我10:00 一定要去訓教````
咁又過左一日 la~ ha ha ha...............................>!<
|