星期四返左大陸...~ 朝早7:00起新> 去東莞Ar.............]陪Ar媽見D 姨媽姑姐[.....
1:00 去廣洲...........> 等Ar爸放工..* 見到Ar哥=
跟住Ar爸同Ar哥做野做到9:00 - ]我巳經好眼訓 '[
跟住去左間 吾知咩酒店 食]自助餐[. 好多野食Ar.....←好味 ^ ^
重左3 kg Ar= #跟住訓教 ]已經係深夜12:15[ 第ニ朝*
7:45 起新- ]刷牙洗臉沖涼洗頭[ ]食早餐[
跟住去行街 \(-0-)/ 又等Ar爸同Ar哥放工
9:00 開始 返香港 ..........................
由於太眼訓 所以 跌 左 銀 包 ]係格離屋門口[ 半夜...... 好似1點幾
有人敲門]嚇死我 La[
原來係 格離 ge Ar姨 比返我.......................................* 吾該你Ar!
出左去玩.......返黎要做功課同溫書~*
D功課愈做愈多........... 3:00 補習]補左3個半鐘 數學[
唉~*' 仲有好多功課等緊我
今晚陪佢地 la !
|