好奈冇打Bl og *- 因為UT ..> UT完左, 可以用電腦*
今曰放假~` 諗住約人出街# 冇人理我 T.T - 同左Ar媽出去買野+
我買左件3> 突然好想整蛋糕 - 去左買材料+ 跟住返屋企LA*-
4:00m* 整蛋糕]~ 如果冇記錯]以前整過3次[
冇一次可以食 -
今次 食得Ar ! 雖然吾係幾好食[
^ ^ ←好開心Ar
今次UT 考得 好差Ar \比人鬧 .....>
吾知HisT 會吾會合格....
驚~ ~ ~ -
*