| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 17 日 星期四  | |
| 2006-08-17 |



終於知道黑公主隻碟幾時出la,唔知pri pri第一期找左kenken,第2期找邊個呢,係中村優一就好la
|
| 刊登時間︰2006-08-17 01:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 16 日 星期三  | |
| daisuki |
最近中意左打blog呀~~~我次次打都好開心,可能因為打kenken d野掛...最近發現左自從中意左kenken d野之後咩都諗少左,可能因為自己睇kenken睇我太入神la, thx a lot to kenken~~~,最近終於找到自己最中意既野la,無錯,睇過我blog同同我fd d人都會知既....就係......BBLOVE LA~~,li個係好物,我not allow d人話我既與趣,我唔可以比你地禁講li d野好似好咩禁~~~BL係王道呀~~~~之後唔知係唔係中左kenta毒(@@!)既關係,都中左網王毒,我要係到講一次,我中意第2代青學多過第1代青學∼∼∼之後今日見到kenken做book-cover既雜誌好想buy呀∼∼∼∼∼但too expensive呀∼∼∼都係save $$$ buy pri pri既寫真重好la(呵呵,因為13個wear女裝既關係∼∼)重之我唔會再諗你,我諗係我個腦入面有百分之3係bl la∼∼∼∼(人腦係唔可以開發超過10%,so有3%已經好多)

|
| 刊登時間︰2006-08-16 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 15 日 星期二  | |
| do your best |
今日係school既話題都係離唔開kenken同death note..唉...我是瘸女~我是瘸女~我是瘸女~♪(瘸女ソ歌!?) 之後今日睇完kenken既feeling diaries,真係好似A片..都唔知kenken佢用li個樣迷死左幾多女生(某瘸女:你都係其中一個呀)之後睇dream live 1st la,一開始好多bl場面,我要做同憶姐講好左既野la,now(bl是好物,bl是王道XD)之後聽有KENKEN份講既歌,WA,好聽呀~~~睇離LI個BLOG就離又轉瓢LA~~~~XD之後同憶上堂傾野LA,好想聽KENKEN做主持既RADIO呀~~媽咪~~~
好中意KENKEN扮演既宍戸亮呀~~
|
| 刊登時間︰2006-08-15 03:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 32 | »
|