大師心中的生活點滴
chochochun
暱稱: 大師
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2015-05-25
2015-05-06
2010-08-02
2010-07-20
2010-06-23
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 335
今日人氣: 0
累積人氣: 3230
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-01-15 分類: 未分類

嗚哈哈哈哈,哇哈哈哈哈

等左咁多日- -考哂所有PAPER LU~T^T

今次醒目D,POST左網址先-3-

開新PAGE一路聽 一路睇 一路留CM啦-3-

http://www.youtube.com/watch?v=7Bo1Gk28G4Q

送比大家,每天愛你多一些~XD

------------------------------------------------

上次好似仲有BIO同CHEM未講,順手講埋@@

BIO:直接向沛林宣戰!!!(雖然睇落好熱血,不過最後多數失敗收場-_-)

        平平穩穩又一科~

CHEM:基本上係我覺得除左M2外最難GE一科- -"

            溫完哂做下呀SIR份MOCK

            先發現自己錯好多- -..有好多野未溫過...

            無啦啦要背好多野- -..未背哂又唔想訓住.......

            結果攪到4點半先訓- -...咩事啊Orz

            做卷果時又麻煩 咩Titanium,咩Cr2O7^2-,咩giant covalent

            總算合格應該都鬼得ge,好又好在mock同真卷有幾題mc一樣先正XD

---------------------------------------------------

隨BLOG贈送BIO人體奧妙圖=_=(明明溫哂串哂D未...最後一粒字都唔使串番出黎!!!)



2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


2010-01-11 分類: 未分類

oh- -原來就黎成個月都未打過

趁聽日其他人考baFs我放假就打番篇先@@

聖誕新年做過乜就飛哂@@

直落最近ge考試.."
----------------------------------------------------
感覺上中四真係小左好多野要溫.攪到成日hea

hea到直至望一望個月曆

"哦,聽日就考lu"

咁就開始溫書- -"

溫溫下好易去到2點幾3點

呢個時間一包coffee永遠係最好的朋友
---------------------------------------------------------

中文:咩都唔使溫- -"

         閱讀考得都唔錯,起碼我考得很舒服

         作文,十年如一日,作議論文,感覺上比f.3份年尾作文卷仲差

         聆聽+作短文:攪到我好憎起禮堂考試,21號要坐最最最最最頭果個位- -成日吹水嘈住-__-
                                (好在d miss無著裙=_=)
========

英文:咩都唔使溫*2

         reading:同平時差唔多,都叫有信心.大把時間淨

         writing:又寫左篇議論,btw,第一題寫議論應該會離題?

         listening+intergrated tesk(?):一路聽,聽到richard leung攪到我笑左一陣@@甩左小小point- -"

========
數學: 卷一.本來應該可以唔錯,點知做完check卷仲有5min發現仲有兩版之前歇唔出.= ="
                   神速5min做左一版,仲有一版做唔切,應該會硬扣左我10分左右.sad

          卷2 mc:考得比想像中差唔多,幾題撞撞下,好似撞岩左,填唔番卷1個lone lu

========

M2 :我挑,都仲係咁__難-_-'

========

LS:個人成長完全唔知點寫,無左本天書/口\

       寫到手軟都叫做做得完,不過唔方好得去邊度,一寫仲要寫兩粒鐘- -

========

PHY:失敗,番到去8:25發現無帶計數機,老師又黎鬼左

          用一支筆扮咖利略(?)係咁寫式筆算- -

          計到腦殘

          好在無出cos sin,都叫勉強做得完

=======================================

好耐無貼歌,聽埋先走啦=]

http://www.youtube.com/watch?v=CWIiSMmNtAg&feature=related

刻不容緩"



2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


再見了.." 分類: 未分類

昨天,一家三口徐徐的由家中慢慢的走到醫院

去的不是為看病,而是探病,而我們也知這一行的目的......

冷雨夜中,寒風似乎沒有眷顧我們,

帶著雨點不停擊打著我們的身體

乘著升降機到了二樓,也走到了2b病房前

事前已早知道這病房是一間傳染病病房

病人很像都是要隔離的,而且是不準探病的

然而這次護士們卻破例.

到達病房內部前,要經過三'度'自動門..

不過第二部的自動門是不自動的,

這樣的森嚴守備..看似是要將病毒隔離(早前亦偷聽到2b像是有兩位豬流感病人)

到了後和護士交代兩句後,

便多開一扇"夾萬"門,

看著她瘦小的身體蜷縮起來..

帶著氧氣罩..鼻附近插著兩條呼呼聲的管..

大口大口的像是不能得到足夠的氧氣....

我們在旁不停的叫著她.

她像是在輕輕的點頭..卻又開不了眼...

這樣的持續了廿分鐘左右..準備離開的時候,她微微張開了眼..

雖然我知道她未必能清楚的看到我們,我還是走上前給她看看孫兒的臉孔..

之後她保持一貫的呼吸聲...又閉上了眼

而我們亦離開回家.
-----------------------------------------
直到今天,在上數學課時

並沒有調至震機的手機突然響起"吉他他老伯"的叫聲

我情急下按了紅色的按鈕..且關了機

心裹默默希望著這只是無聊廣告公司的玩笑

直至小息..重新把手機開著..

一見就是爸爸的未接來電

雖然知道是什麼事,但也打了個電話過去

她在早上離去了

但我卻除了些微的傷心..就沒有太大的感覺..

是我太冷靜?是我太懂裝快樂嗎?是我看淡了生老病死的定律?還是因為曾我是戲劇學會會員...?

什至沒有人發現我有這件事發生

如常的上生物課,如常的和膠人到元綠吃雞肉拉面,如常的要到後台工作..開玩笑..

真是諷刺!
-----------------------------------
回家後聽媽媽說,她離開前有媽媽和哥哥陪伴在側..

到達時心跳已是零

媽媽叫了幾句之後,似乎是她太嘈吵了

她卻回復了每分鐘三十多下的心跳

在媽媽幫助下.她聽到了工作中的爸爸的說話

不知道是什麼說話..只知掛線後..

心跳又變回零...她亦安詳的離開了"