呼,him個茶聚都完成左3日.
星期五放假唔番學XD,攪小一日
我要做ge都做哂,淨番星6個探訪(成個禮拜都要HIM-_-)
趁而家有小小時間報告下3日GE情況先-_-
******
第一日,4D補課不在,應該總算順順利利
條魚經常性於兩個班房徘徊,一黎就全房靜哂,鯊魚都無咁威..
後半個鐘去睇下場面十分不混亂-3-
在此特別感謝4B同學仔及F.2,F.3及有幫手之會員
-
第二日,4D控場,一腳踢安排人手,簡單D黎講就係監工咁XD
起碼大家好似都幾滿意'卦'@@
吹下吹下水,直頭當左開P咁XD..
唱哂歌仔咁-_-..
總算起歡樂聲中結束
感謝4D同有關工作人員
(雖然發生左D小插曲-_-)
-
第三日,MY LAST DAY
最火滾GE一日\口/
初初報名得2X個,
魚丸唔知咩事係咁叫人黎
開哂會講左FULL LOAD大約係30人
一叫就叫成堆人黎,最後睇番點名紙成42個
FINE,好在有朋友唔計較,寧願讓PIZZA比佢地食自己吹下水算
班人我肯定原定時間內有9成時間唔起房度,
出哂去睇比賽,
果1成?果1成咪起課室拎野食同野飲
聽番人講,仲要話"係XX話叫我地黎"
心諗一句做乜__..家下奉旨比你地咩-_-
絕對對一開始報左名GE同學一D都唔公平
我自問我唔希望有同學黎認真幫我湊人數黎而令佢地失望
一開始又話咩都叫我地攪,
又話咩如果有同學食完拍拍屁股走左去點算,
幫手挺場GE,起碼會留番底
最後全部屁股都唔拍就走GE全部都係佢叫黎
真係人都癲sosad
*中場比人迫供XD
點解中意XX,<YES/NO question XD
anyway,多謝哂黎過ge朋友,同埋幫手力戰到最後一刻ge思想不健全同學
-------------------------------------------------------------------------------------
充分體驗呢一句說話:
你不能讓所有人滿意,因為不是所有的人都是人。
重新為HIM定義:思想不健全學會
------------------------------------------------------------------------------------- |