-此乃長篇劇集-
旅行後記:(好似遲左小小- -)
就走果時無啦啦有人話想黎我屋企玩電結-V-
跟住都好..反正無乜野做~一集集合左大約6個人去
跟住...番到學校之後...可能電結他GE吸引力太大@@(定係我呢XD)
無啦啦黎下黎下成16個人去-口-"""
成排人一齊行過去- -...
行到樓下仲有兩個XD,+埋好似18(WT?!!)個人一齊行
咁驚屋企唔夠位- -
行到樓下..個看更嚇左一嚇..問係唔係全部都係識XD
搭'笠'都要分3部(?)= =(痴左線= =)
第一批上去果時..呀媽都不以為然
當第2.3批一齊上去果時- -...呀媽好明顯係同看更GE反應差唔多- -..
過左10MIN,我呀哥番,呆左幾秒- -...
(仲以為入錯屋企- -)
又開台,又影相,又玩電結同BASS,又踢波...
變左俱樂部咁XD
經過壓力測試..我屋企係可以容納到21個人架@@(雖然好細- -)
仲有小小沙起地下....(拜訪禮物- -?)
---------------------------------------------------------------------
SPORT DAY~
晨早6:45去搭車,去SK食早餐...(咪又係M記- -...點解唔TKO食呢orz_)
凍到我死...班友見到我校樓+短PE褲...
攪到好似無著褲咁XD(成個變態咁><")
去到好快就玩鐵餅,
又見到兆權啦@@
兆權個頭有小小動L果時真係好型@@
難得見到佢有先見之明GE一面
|兆權:拿,一陣你地小心D,企起條線外面,曾經有人試過塊餅由網上面飛過,就黎掟中我
|選手:有無咁誇呀馬SIR,攪GAG咩,你仲起度WO~
(過左幾ROUND,一塊餅一舊鐵[擇自馬SIR口中]由網上飛過,距離我地3-5M)
|選手:嘩嘩嘩...真係架WO,馬SIR好有先見之明呀(拍掌)
(馬SIR即刻走到洗手間果邊[距離場地80-100M])
|選手:馬SIR唔使走咁遠WO,我地掟唔到咁遠架~(狂笑)
完左得第4- -有小小唔抵...差小小就有牌/3\
18.22M(?)
係咁影相,係咁笑,係咁望人
完左食埋糖水閃人-3-
--------------------------------------------------------
點解有野唔可以話比我聽?
令我覺得自己什麼都不如,,
不是朋友嗎?
|