大師心中的生活點滴
chochochun
暱稱: 大師
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« February 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
最新文章
2015-05-25
2015-05-06
2010-08-02
2010-07-20
2010-06-23
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 335
今日人氣: 1
累積人氣: 3231
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 29 日  星期四   晴天


2010-04-29 分類: 未分類

發現呢個BLOG愈黎愈似每月一文,每個月先打一次咁濟~_~

補番上個充實的周末先

上週五無啦啦輝叫我去觀塘搭船..

tkl落車,a2出口等,終於明白輝的用意

跟住行到去觀塘碼頭-->西灣河-->筲gay灣-->mtr-->旺角XD

香港半日遊咁

去到旺角變左做去廣華街睇槍

支支都千幾,可遠觀而銀包不夠銀兩銀票購買焉..不過輝最後都買左支手動SMG ($168)XDD

-------------------------------------------------------------

星期六 24/4

小朱生日=]

成班人去鬼左TKL(又係TKL?! XD)

玩左成日大富翁,碌LING免提

收錢收到手都軟埋~_~

接人上黎順便買左個蛋糕大家一齊食=]

咁又一日@@

------------------------------------------------------------

星期日,

無記錯好似係飲管比賽= =

晨早去到,等...寂寞到夜深..等到高SIR黎左都等左成半個鐘Orz

btw,用左成個半鐘整番把十字弓出黎,點知可能小左個人,差d唔夠時間

結果十字弓變簡單左,負負碌碌都叫整得到..

等緊去射果時,無無聊聊用兩支飲管整左把細ge十字弓

一試射,心諗一句做乜__,仲遠過整左成個半鐘ge野(果時應該未射得,差小小完成)

用左小小時間整整條線,把大ge十字弓都攪掂埋

試射,我要做剪線果個,3次入面得兩次剪到條線,一次唔出界orz

成積好似係8.42m 比想像中差,不過又比實際上好

-------------------------------------------------------------

思健,班辯,smart abc  ...damn

 



2010 年 4 月 3 日  星期六   晴天


2010-04-03 分類: 未分類

N年無打BLOG喇又~_~

HIM性愛講座SKIP!

EMAN生日SKIP!

直飛4月1踩車
---------------------------------------

今次成點幾先開始出去大圍,不過時間上好似差唔多,因為今次踩到7點幾=]

去到租單車果度,今次醒目喇XD

揀番架靚車先出發,唔使踩到死死下-口-

今次好似有成14個人..車隊(散開果隻)

由於時間關係,直踩大埔(?)

但係踩大埔果條路前,發生小小意外XD

唔知咩事忽然唔係太集中到精神

知道自己愈踩愈近鐵絲網但係無反應Orz

個柄一卡住個網,成架車打橫反左

條褲R.I.P.(BTW,而家復活左XD)

好彩無見紅,唔係太嚴重,CHECK下架車無事繼續去(唔該哂羅錦呢XD)

--------------------------------------------

KEEP住高速踩到去大埔(?)

中間未去到食晏(下午茶時間)都未停過咁濟

食完晏,聽講話去海濱公園,比旗樂點一點

啊下,應該係做野GE好地方XD

最後某某都無做到呢.

BTW 回程果時成班專登踩勁快,係好機會呢XD

唔知係唔係太快,天都開始黑(無關係)

應該話太快,令到U同珊炒左車XD

TO珊:都叫左你唔好中出架啦XD

兩個人傷埋同一個位,傷完仲要狂笑XD

好彩有人帶左first-aid kit

半平安回歸坑口=]

成班食埋pizza hut走人(btw好貴=口=)

---------------------------------------------

傻男你似乎有野未做呢=]

--------------------------------------------

有無人有興趣一齊溫書

 



2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天


2010-03-13 分類: 未分類

近呢幾日好似發左癲,日日都早睡早起..

前幾日10點訓到7點-口-...

訓得愈多,愈眼訓,上堂都好想訓~_~

----------------------------------------

今日放假.成班膠佬去左踩單車

踩踩下有小小唔對路

架車坐到屁屁痛之餘.

好似有小小感冒未清,暈暈地

好在有人陪.一齊暈

同輝佢地自組慢車團

慢慢入左馬鞍山.食小小野再出小小大埔

入小士多買小小野飲,企起洗衣店前面一陣

無啦啦落雪....

係間野倨出風位無啦啦吹左D塵落黎,

最後只知間野GE門口應該有小小地雷...

-----------------------------------------

前面果班踏咁快,終於有幾個炒左XDD

踩到去吐露港,岩岩係距離大圍最遠GE地方

架車個腳踏由180度反轉,變左做0度平排

即刻廢左一半/口\

尋尋覓覓,由士巴拿.去到用鉗

個六角'羅絲'實左小小,變番到180度

,踏左300M左右,

再次變番到0度平排 orz

呢個時候,輝騎住架GTR(?)過左黎

帶左我去間單車鋪

搵到個FOR六角'羅絲' GE批

個職員每拎一下,我都覺得架車D HP值上升緊

起完成一刻,架車又有番生命

慢車團重組,踏番去大圍還車

--------------------------------------------

BTW,好多人都受傷OR炒車@_@

帶左幾塊膠布都唔夠佢地用...

下次要帶一盒出黎先得orz

==============================

踏完車,成班上左智龍屋企煮飯食

加埋煮左4送一湯,白飯唔夠再煮再裝XD

介紹一下傳說中4D班GE四送一湯!

最左邊,薑蛋湯~擺起最左邊,証明佢GE地位最重要!
(只不過係最遲拎出黎@_@)

左二,炒西生菜...應該唔使講吧orz

左三,咸蛋肉餅,好似係第一碟比人清左GE野食

左四,煎膠余,咳咳,...應該係鮫魚(?),好似最後垃圾筒見XD

左五.薯仔炆雞翼.....爆腎GE主要來源XD 送飯就一流XD

-----------------------------------------------------------------------------

好肯定呢餐係除左煮公仔面落炒+落鹽外

最食到爆腎GE一次XD

不過幾好味XD

煮左一個薑蛋湯,雖然薑味差小小,唔太夠,有小小失準

不過聽唔到有人投訴XDDD

勝在夠驅寒=]

---------------------------------------------------

有時慢先係好=]

太快頂唔順@_@