| «‹ February 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | |
|
2010 年 4 月 29 日 星期四  |
| 2010-04-29 | 分類: 未分類 | 發現呢個BLOG愈黎愈似每月一文,每個月先打一次咁濟~_~
補番上個充實的周末先
上週五無啦啦輝叫我去觀塘搭船..
tkl落車,a2出口等,終於明白輝的用意

跟住行到去觀塘碼頭-->西灣河-->筲gay灣-->mtr-->旺角XD

香港半日遊咁
去到旺角變左做去廣華街睇槍
支支都千幾,可遠觀而銀包不夠銀兩銀票購買焉..不過輝最後都買左支手動SMG ($168)XDD
-------------------------------------------------------------
星期六 24/4
小朱生日=]
成班人去鬼左TKL(又係TKL?! XD)
玩左成日大富翁,碌LING免提
收錢收到手都軟埋~_~
接人上黎順便買左個蛋糕大家一齊食=]
咁又一日@@
------------------------------------------------------------
星期日,
無記錯好似係飲管比賽= =
晨早去到,等...寂寞到夜深..等到高SIR黎左都等左成半個鐘Orz
btw,用左成個半鐘整番把十字弓出黎,點知可能小左個人,差d唔夠時間
結果十字弓變簡單左,負負碌碌都叫整得到..
等緊去射果時,無無聊聊用兩支飲管整左把細ge十字弓
一試射,心諗一句做乜__,仲遠過整左成個半鐘ge野(果時應該未射得,差小小完成)
用左小小時間整整條線,把大ge十字弓都攪掂埋
試射,我要做剪線果個,3次入面得兩次剪到條線,一次唔出界orz
成積好似係8.42m 比想像中差,不過又比實際上好
-------------------------------------------------------------
思健,班辯,smart abc ...damn
| |
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
| 2010-04-03 | 分類: 未分類 | N年無打BLOG喇又~_~
HIM性愛講座SKIP!
EMAN生日SKIP!
直飛4月1踩車
---------------------------------------
今次成點幾先開始出去大圍,不過時間上好似差唔多,因為今次踩到7點幾=]
去到租單車果度,今次醒目喇XD
揀番架靚車先出發,唔使踩到死死下-口-
今次好似有成14個人..車隊(散開果隻)
由於時間關係,直踩大埔(?)
但係踩大埔果條路前,發生小小意外XD
唔知咩事忽然唔係太集中到精神
知道自己愈踩愈近鐵絲網但係無反應Orz
個柄一卡住個網,成架車打橫反左
條褲R.I.P.(BTW,而家復活左XD)
好彩無見紅,唔係太嚴重,CHECK下架車無事繼續去(唔該哂羅錦呢XD)
--------------------------------------------
KEEP住高速踩到去大埔(?)
中間未去到食晏(下午茶時間)都未停過咁濟
食完晏,聽講話去海濱公園,比旗樂點一點
啊下,應該係做野GE好地方XD
最後某某都無做到呢.
BTW 回程果時成班專登踩勁快,係好機會呢XD
唔知係唔係太快,天都開始黑(無關係)
應該話太快,令到U同珊炒左車XD
TO珊:都叫左你唔好中間出架啦XD
兩個人傷埋同一個位,傷完仲要狂笑XD
好彩有人帶左first-aid kit
半平安回歸坑口=]
成班食埋pizza hut走人(btw好貴=口=)
---------------------------------------------
傻男你似乎有野未做呢=]
--------------------------------------------
有無人有興趣一齊溫書
| |
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 | 分類: 未分類 | 近呢幾日好似發左癲,日日都早睡早起..
前幾日10點訓到7點-口-...
訓得愈多,愈眼訓,上堂都好想訓~_~
----------------------------------------
今日放假.成班膠佬去左踩單車
踩踩下有小小唔對路
架車坐到屁屁痛之餘.
好似有小小感冒未清,暈暈地
好在有人陪.一齊暈
同輝佢地自組慢車團
慢慢入左馬鞍山.食小小野再出小小大埔
入小士多買小小野飲,企起洗衣店前面一陣
無啦啦落雪....
係間野倨出風位無啦啦吹左D塵落黎,
最後只知間野GE門口應該有小小地雷...
-----------------------------------------
前面果班踏咁快,終於有幾個炒左XDD
踩到去吐露港,岩岩係距離大圍最遠GE地方
架車個腳踏由180度反轉,變左做0度平排
即刻廢左一半/口\
尋尋覓覓,由士巴拿.去到用鉗
個六角'羅絲'實左小小,變番到180度
,踏左300M左右,
再次變番到0度平排 orz
呢個時候,輝騎住架GTR(?)過左黎
帶左我去間單車鋪
搵到個FOR六角'羅絲' GE批
個職員每拎一下,我都覺得架車D HP值上升緊
起完成一刻,架車又有番生命
慢車團重組,踏番去大圍還車
--------------------------------------------
BTW,好多人都受傷OR炒車@_@
帶左幾塊膠布都唔夠佢地用...
下次要帶一盒出黎先得orz
==============================
踏完車,成班上左智龍屋企煮飯食
加埋煮左4送一湯,白飯唔夠再煮再裝XD
 
介紹一下傳說中4D班GE四送一湯!
最左邊,薑蛋湯~擺起最左邊,証明佢GE地位最重要!
(只不過係最遲拎出黎@_@)
左二,炒西生菜...應該唔使講吧orz
左三,咸蛋肉餅,好似係第一碟比人清左GE野食
左四,煎膠余,咳咳,...應該係鮫魚(?),好似最後垃圾筒見XD
左五.薯仔炆雞翼.....爆腎GE主要來源XD 送飯就一流XD
-----------------------------------------------------------------------------
好肯定呢餐係除左煮公仔面落炒+落鹽外
最食到爆腎GE一次XD
不過幾好味XD
煮左一個薑蛋湯,雖然薑味差小小,唔太夠,有小小失準
不過聽唔到有人投訴XDDD
勝在夠驅寒=]
---------------------------------------------------
有時慢先係好=]
太快頂唔順@_@ | |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 22 | »
|