哈哈!!
有人拍拖拖la~
今日lunch果陣..我拉..芬拉..蔚怡拉..琪拉..同呀邊個拉..去左嘉福..
本來係糸嘉福食既..又冇位喎~又驚有見到人喎~so.到最後我地都係返左school到食...
係去嘉福途中..我地3個搞到(佢)勁監介..sor呀~我地下次5會咁嫁喇!我地會識做la!
佢塊面紅起上泥..都幾搞野^^ 超好笑!! 琪,,你肯定覺得佢好可愛la~係咪?!
見到佢地1齊..就諗起d野..我係到諗;我同佢同5同都有咁既一日呢..諗諗下''就開始冇咩心情lu~
琪.so;希望你地*幸幸福福♥ 日日都咁開心♥