唉`最近都麻麻地開心):
屋企真係發生左好多事...唉` [公公;你要冇事呀!!好擔心你呀!你1定要好返呀!!!我會幫你祈禱的架~]
唉`好煩呀!好想喊,但又喊吾出...
對佢己經淡左好多了...還是做回朋友吧~
不過話就話放低左..但心裹還是對他有一絲希望...不過這希望己經變得很秒忘..
希望佢日日開心! 同芬,琪,怡越泥越好^_^ 公公會冇事,快d好返! 所有人都開開心心^v^
就快就生日同聖誕節lu~超正* [yeah~]