今日係28日,係一個好重要既日子.今日下午去左沙田慶祝.
跟住我地去左沙田大會堂前面d樓梯坐,之後食呇a整既壽司同菠蘿腸仔..個壽司樣就幾令,味就淡左d..不過多謝你喔:)
而菠蘿腸仔都幾好味..th'z~你們真好!愛死你們>v<'哈哈*
之後糸一田到行.本來諗住去影貼紙相.但冇乜$[買禮物果陣,已經洗哂喇- -]
不過5緊要拉.吾影貼紙相..可以行下姐~之後行到6點幾,就返屋企lu~
跟住同呀姨.屋企人食飯[好好味喔*]
今日真係好開心..但美中不足既收5到佢既sms.
算吧!決定了!但我真的做得到?!