今日成日都落雨.. 一時有d陽光咁..總之吾算好天..
但估吾到,到左下午..就開始冇乜雨lu~所以就有得踢班際...
但最後輸左俾3c..唉..輸得好吾低
[ 算吧~比賽有輸有嬴..致在參與姐...不要灰心..繼續努力! 加油!! ]