F.4了,咁又一年,時間真過得快! 我地係新一年334,有好:) 有吾好:( 好既係吾洗考公開試,靜係考一次就得 但吾好既就係好麻煩\./ 唉.上到f.4 d野真係好難!救命! 特別係數學- -' 我要由3組升上1,2組! 加油! 哈 做左家政會乾事! Miley Cyrus :)