...今日好吾開心呀~今日上中史...數學...中文連續3堂都訓教zZZ...之後上上下中文堂嘅時侯...黄真美特然叫我出去..話咩參加數學比賽喎~之後諗諗下就參加左喇~之後科學堂係到解否牛眼..都幾核突@@...之後到左lunch..係學校食...食下下見到佢..牙芬話好似見到佢望住呀琪..唉~算la..我諗我吾係佢心目中嘅第1位.....跟住放學睇人打波...之後就返屋企lu~~返到屋企諗住同佢msn..點知佢話冇心情同我傾...聽到e句..我個心真好痛..