今日係母親節...係所有母親嘅大日子...<母親節怏樂!!>...今日早上11點幾先起身...諗住送禮物比媽咪..之後就送左一條電話繩同一張咭比佢..佢緊係好開心啦!!之後就要出去沙田同個呀嫲食飯..(超吾想去>.<)..`唉..之後去到..佢地又嘈...唉~好煩呀!!跟住就返左去上水食<味千拉麵>..之後就返屋企lu~