今日係6月5日..我都有一段時間冇打blog喇..因為之前冇時間打..今日都幾開心嫁!!^^因為佢今日同左我講野...係咁嘅..lunch排隊嘅時侯...見到佢..之後佢就叫咗我個名...之後我就同返佢say hi啦!!之後到咗放學,我就去揾牙琪,然後又見到佢...之後佢話:又見到你嘅!(好似炸-.-")跟住我就吾知俾咩反應好..然後就去家政室揾牙芬la~之後放學係到玩:) 哈哈XD 佢今日同我講多野..幾開心!!!!希望日日都咁開心拉!!!^^