今日超開心^^...因為佢今日又同我講野la~`嘻:)係咁嘅..lunch食飯嘅時候..我地又冇位坐喎..之後我地見到佢同埋佢d fd...之後佢無拉拉坐埋我地個位...跟住叫我一齊坐...之後玩左一輪...就同咗生仔一齊食...之後到左英文堂...因為要考口考...所以就去左電腦室上...之後我•牙芬•馬情•陳x民•雷x一齊玩熱舞...跟住放學等牙琪個陣...牙芬話見到佢望住我..(好開心>v<)之後放學同牙琪..牙芬..蔚怡..生仔..一齊玩~