好耐冇寫過日記u..........今日day 4冇早會,上class 溫econ,maths.教書,唔多明....
econ quiz...都識識地.recess,同wai wai ,wing 周圍heat,
eng....對w.s.....悶悶的,個呀"ya"share, d 男仔係咁學佢....oh..
兩堂chist,勁悶...冇聽過佢教書....冇左wai wai ,wing 係到有d 悶....lunch....唔知做左d咩.
chin..派quiz .得7.5...ok 啦!!!account..quiz 兩堂,時間都係剛剛好,寫錯date 呀..9月得30日..我寫左31 日呀><放學,同呀wing 去library 搵mrs poon....但佢唔得閒...走人..
晚上,同wai wai ,美腿...傾電話....勁好笑..
|