一早就好頭痛`比我琴晚古中左
之後牙媽比左2粒黃色既藥我食,,好返好多喇''冇甘wing
金日又係好似平日甘過.
不過今日冇帶合,,好采見到幾時fd,,比左一隻我^^
返學`
今日最搞笑係音樂課
我仆街丫......
下巴摸到地下`果個係樓梯黎
之前or之後既野吾講...因為好累!`
吾想打.....
放學`
去左行街食野.冇野食-口-
之後走喇''見到肥畢`嘻嘻;;
佢個表情話比我知佢好搞笑`笑緊
之後陪黃紅搭車
好喇''上左車`之後到水邊,,黃紅佢吾比我落
好啦=]]]]平山
落左車`之後過去另外面搭返車
點知`拍卡先出得果啲機,,下面有個咪
之後講野,,講到好似lag機甘`之後聽到把女仔細聲上叫左一叫
果時好驚`吾理黃紅有冇分鍾都打左比佢先
之後佢話下....吾係掛...邊會有咪嫁甘
跟住果時係一個人都冇,,但...聽完之後有三個牙伯走左上黎
之後我同黃紅講係咪撞鬼牙...啲牙伯係咪鬼黎咖-_-''
驚驚!!!!!`
之後上左車`見到我地學校既老師
佢望住我傾電話lo
好...落左車又見到我地學校既老師- -''
之後諗住返屋企啦.見到牙詩-.-
黃紅話今日係咩日子=]]]]]]
之後同佢地吹水`
吹到6:00點幾,,之後走人
返到去比黃紅叫我入歌
之後換衫衫''
食飯`打機`睇tv`一陣就訓覺
|