今日1:15出門口''
之後去水陣`
跟住就去開煙喇....
之後去一去元朗廣場又走人,
去筆江
之後黃紅又話要煙煙`
跟住今日佢食左我2支,,佢自己又開..
我都係食2支炸'真難得lo
跟住上天台
之後佢地走左,,我同牙兒都吾知道-,-
之後搭車反去喇''
但....見到學校果個送飯果個人喎''
牙兒吾認得.....
跟住反反屋企喇''
希望條利快啲好反啦...
好痛丫;
又要介野食,,又吾食得尼樣又吾食得果樣'
反到去,,有得好粥啊.
好野,,我吾洗食得甘辛苦喇''
牙媽同我真係有心...
我吾講,佢都知我想食粥'
|