金日我又寫我既野比大家聽聽喇~今日咁辛苦番到學校,,為左<考試>.....諗住可以早放啦-3-"點知放學又要考普通話~仲要男仔先......家下佢係咪玩野先!!!1:30我同家姐佢地走左佬~哈哈~我先唔信佢會比-0-囉.......咪聽日考番,,我先唔信呀~咁聽日再同大家講講喇~886
金日去左香港電台羅12/1果日果個音樂會~我同我個fd一起去既~勁多人囉........好在我地找到個fanz~好野@@果日我可以做fanz~今日我地唔係好識搭車~仲見到x鐵~我地真係好似成個人未見過咁.....不停咁拍照~我下次打blog再正番d相比大家睇睇啦....886~
我金日2:00先打比啊敏~叫佢出來吹下水咁......冇野做呀~悶悶悶悶悶悶=]又比我見到我小六個班fd~本來係見5個既-3-但又比我見到果4個..也唔知點解次次要比我一去朗屏就見到佢地喎......我地就面左左~大家唔識咁~好憎佢呀!!!!!係學校勁多女仔,想做佢女朋友~我就係唔鍾意佢果個性格~次次同D女仔,玩得咁好-3-D女仔會鍾意佢嫁嘛............
我本身係同果5個fd講好左,金日......(閱讀全文)
點解呀???我只想和說<sorry>~也唔理我...算啦~我覺得佢唔想(鉛)諒我,一定會有佢的<鉛>因的.......估唔到我可以咁~他也係咁!!朋友也help了我~好多謝佢地@@不過我見到他咁...我雖然有D唔開心~但我只是想和做朋友~大家唔好諗錯左......有人說過[如果你係愛一個人的話,係唔會和他說<SORRY>的~因為他是愛你的]~但依加我說了~因為我......(閱讀全文)
HI~大家好呀~我叫<嘉琪>啊~我想你地去我個blog留多D言呀...哈哈@@我真係...........不過我想一開始就有人上嫁^^
我仲有一個yahoo blog~如果大家悶既話~可能你地見我尼幾日也冇blog既話就上尼個喇~
http://hk.myblog.yahoo.com/chowka1995