今日我酒左一枝紅酒喔!!!仆街老豆買左2枝比我~S0我飲左一枝先@@我張桌係咪好咩呢...!!吾知你地飲過尼種未呢??!?!
金日11:00起左身~之後開COMPUTER!同大家分享D野牙=口=琴晚我同黃紅傾完電話,之後個仆街老豆拔左電話線,仲系我沖緊涼既時候,關左熱水爐..搞到我琴晚沖左凍水涼~P佢個K..
出到黎,我即刻同佢嘈^^之後咪撚事理佢牙,同埋黃紅傾埋個電話佢=]計埋琴晚聽先苦後甜(55)次~我本來諗住2日之中聽夠100次~哈哈..不過我放棄喇..!!講番金日,,我係吾想出街嫁嘛~
點知,諗諗下又想出去揾個FD同去牙媽度痴餐,S0我3:00出左門口~見完個FD同佢地傾左一陣,之後又再番番去食野~跟住又去飲廿四味..苦到牙- -想嘔牙,依+都仲想嘔嘔地~
飲完之後我叫牙媽買左枝珍寶珠,開頭食左4枝,都OOKK..多得D珍寶珠姐TT''金次真係先苦後甜LU^^之後番到去再食埋果4枝,雖然仲有小小味,但都好過之後LA~番到黎,就打番比黃紅..
好悶牙金日~尼2日好吾明黃紅系屋企點過~雖然我金日本來都吾想出..但醉後都出左啦~吾講住喇~我同牙媽一起同仆街老豆嘈緊..勁Hi喔~跟住又打一打比黃紅睇下佢做咩咁眼訓牙~
7:20牙嘛黎左我地屋企,哈哈..佢黎左先知,古吾到咁快就7:00幾喇~(我咁樣同牙媽講)...!!跟住佢話我做咩著衫諸咁短喎,(之後我話:喂..大佬,好熱牙嘛!!)吊'次次黎親都係度叫我吾好要D倉鼠(之後我就同佢講:倉鼠都有生命嫁,我吾要你尼個牙嘛得吾得牙..!!! 咁話番佢~),同埋話我冇用既野就吾好要啦咁....之後我就話:間屋又吾係你既,,我想點就點喇,關咩你事...!!佢走左之後老豆正緊飯,我諗一陣食喇~
|