全天候只屬於自己既日記
由中學開始至今尼個blog陪住我過每一個晴天/雨天.
s0大家比下面多啲黎啦^^
chowkakop
暱稱: >''[[=傻系琪=]]''x)
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-20
2009-04-15
2009-03-18
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (190)
自己 (169)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 391
今日人氣: 3
累積人氣: 18228
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


廿四味..你得牙你!!~ 分類: 自己

紅酒牙!!!今日我酒左一枝紅酒喔!!!仆街老豆買左2枝比我~S0我飲左一枝先@@我張桌係咪好咩呢...!!吾知你地飲過尼種未呢??!?!

金日11:00起左身~之後開COMPUTER!同大家分享D野牙=口=琴晚我同黃紅傾完電話,之後個仆街老豆拔左電話線,仲系我沖緊涼既時候,關左熱水爐..搞到我琴晚沖左凍水涼~P佢個K..

出到黎,我即刻同佢嘈^^之後咪撚事理佢牙,同埋黃紅傾埋個電話佢=]計埋琴晚聽先苦後甜(55)次~我本來諗住2日之中聽夠100次~哈哈..不過我放棄喇..!!講番金日,,我係吾想出街嫁嘛~

點知,諗諗下又想出去揾個FD同去牙媽度痴餐,S0我3:00出左門口~見完個FD同佢地傾左一陣,之後又再番番去食野~跟住又去飲廿四味..苦到牙- -想嘔牙,依+都仲想嘔嘔地~

飲完之後我叫牙媽買左枝珍寶珠,開頭食左4枝,都OOKK..多得D珍寶珠姐TT''金次真係先苦後甜LU^^之後番到去再食埋果4枝,雖然仲有小小味,但都好過之後LA~番到黎,就打番比黃紅..

好悶牙金日~尼2日好吾明黃紅系屋企點過~雖然我金日本來都吾想出..但醉後都出左啦~吾講住喇~我同牙媽一起同仆街老豆嘈緊..勁Hi喔~跟住又打一打比黃紅睇下佢做咩咁眼訓牙~

7:20牙嘛黎左我地屋企,哈哈..佢黎左先知,古吾到咁快就7:00幾喇~(我咁樣同牙媽講)...!!跟住佢話我做咩著衫諸咁短喎,(之後我話:喂..大佬,好熱牙嘛!!)吊'次次黎親都係度叫我吾好要D倉鼠(之後我就同佢講:倉鼠都有生命嫁,我吾要你尼個牙嘛得吾得牙..!!! 咁話番佢~),同埋話我冇用既野就吾好要啦咁....之後我就話:間屋又吾係你既,,我想點就點喇,關咩你事...!!佢走左之後老豆正緊飯,我諗一陣食喇~



2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


先苦後甜??!?! 分類: 自己
方力申---先苦後甜 點解個個聽完都話好想喊T^T(我都係),正因為太有意思??!我諗...都應該係喇~一個鍾頭聽左10幾次,入面有D D傷心既Feel,歌詞又有小小似我~哈哈..同(佢)做番朋友仔喇^^HaPPy _*''haPPy.. hAppY=]!!!!!!!!!!
我真係驚我D眼淚會留落黎牙!!~因為依+聽第22次了~仲未知金晚會有幾多次~真係超(咁)動同好好聽/口\
句句都刻在我心!!!有......

(閱讀全文)


2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


2008-04-11 分類: 未分類
金日未到8:00出左門口LA~之後同佢地番囉..番到去,家姐冇番呀!!心諗吾知佢有冇事呢?!!?!之後Maths課既時候,,做完數,又測驗喇~唉'吾合格!!~肥左佬..英文去MNLC睇鬼故,哈哈...太好了~
跟住果2課,哈哈...勁好囉,訓到成個豬咁~之後中文同左牙sir講左句''我有鬼牙,你冇撚野(我同我個fd冇記錯既話,應該就係既)''潘SIR話我教人地吾番學喎..佢吾係牙~睇我既性格就覺得我......

(閱讀全文)


2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


仆街!!!好想打佢牙~ 分類: 自己

金日又X到~不過都冇去313咁解姐..唉!!好悶牙金日(冇野做)~可能有野做既(不過忘記了金日既事LA)!!!放學時,,哈哈....又去食煙了~之後我地二條朋友仔就去左唱K~9:45番到屋企...之後食飯,跟全沖白白~今日X到既時候,勁搞野LO~串黃美琪喎!!(不過我吾識佢既)= =

諗番金日件事,真係仆佢個街牙!!!~吾合作姐洗吾洗牙!!?!佢話一係記決點/停誠一日~我緊係停課喇....停課又好好......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


2008-04-07 分類: 自己

金日7:35先起身..好在冇X到!! 8:00出門口,奇蹟牙金日[食左個米粉]~之後番到去,又係好悶InG~第一課班主任冇番,佢冇番空氣都清新D~金日本來有$20,諗住比番果幾百$$$細路,S0..儲緊錢牙!!!~不過吾成功,,因為我放學用哂D錢了點解我要咁為食..(食哂D錢)~好自責

之後6:05番到屋企!!之後睇一陣TV,咁就食飯啦..之後緊係玩....邊個呢!!!就係--------<既......

(閱讀全文)