哈哈..金日去唱K,,5條朋友仔一起系Newey唱唱唱唱...又有食煙煙了~Ya!!!好開心??????仲未係住,,仲有既!!琴晚3:30先訓..哈哈..訓著左,,仲要吾記得左要正鬧鍾,,搞到我本來要7:00起身..變左做.......8:00起囉~訓左3個鍾到,,牙媽又吾叫人- -之後佢出門既時候,,叫佢比$40我,,因為我話34$一位...
之後12點幾去到,,點知冇左34$果個價錢Lu~之後又話42$,,咁我冇咩野既..因為我有50$係身嘛~之後過左吾知幾9..個人又走入黎話如果要HaPPy h0Ur既話,,就送一個餐囉...聽到不知幾撚HaPPY牙真係^^之後黃紅家姐咩咩咩...(吾講喇)~之後唱完,,走左之後諗住去食煙煙..但,,冇牙~諗住聽日先..哈哈~!!因為聽日係B B牙..
之後好悶,,就諗住同黃紅番朗屏玩玩LA~之後,,我就話不如去水邊圍LA~之後黃紅都話好!!!..之後經過個公園既時候...........................................................見到我之前個FD啊~好驚驚...果時第一眼見到佢,吾知係咪佢..仲要好多人係果度L0~之後我同黃紅L00K多幾眼就走啦..點知,,佢跟住我地牙...我果2個FD都係到- -之後你地知吾知我同我個FD做咩牙????????..我同黃紅一起RaN囉~仲要係R0RD入面RAN喎- - ''RAN到想死,,平時體育課都RAN得咁勁-3-3-
之後我地去到水邊圍,,又見到二個男仔FD,,同埋二個女仔FD...又係係吾同時間見到- -仲要一路行一路見到喎..金日都吾知做咩既!!...之後番番朗屏見吾到佢地喇~不過...另外個公園見到佢地囉...之後我又同黃紅冇理佢~之後送完黃紅搭車~以為可以番到屋企,之後冇事LA~點知,,佢走左過黎,...問我羅番個電話,,佢話吾見左...跟住我比左個吾係真既佢...之後佢信囉..之後我即刻走左...之後又打比黃紅問下佢我應吾應該比個真既佢..之後黃紅話比個真既佢仲好喇~
之後我番番轉頭~比番個真既佢..我話記錯左自己個電話...尼個先係真既..但,,佢話吾信..要打下先知~跟住我同佢講:吾好牙!!!我個FD好惡嫁~又串喎.....吾好打喇~之後佢冇打..仲比番張紙我~至於之後果D 我D FD就知LA~哈哈...你地問我,,我知吾知點講先好~好多.....好難打!!!!!
我牙爸今晚吾去屋企訓^^開心開心!!!因為吾洗佢煩牙.....又比我玩C0mpUtEr玩一日,,好想好想牙......吾知得吾得呢- -
P0左相簿喇~金日既相相黎咖..密碼:kk
哈哈..又係一樣既.....
|