全天候只屬於自己既日記
由中學開始至今尼個blog陪住我過每一個晴天/雨天.
s0大家比下面多啲黎啦^^
chowkakop
暱稱: >''[[=傻系琪=]]''x)
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-20
2009-04-15
2009-03-18
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (190)
自己 (169)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 391
今日人氣: 8
累積人氣: 18249
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 25 日  星期五   微雨


2008-04-25 分類: 自己

哈哈..金日去唱K,,5條朋友仔一起系Newey唱唱唱唱...又有食煙煙了~Ya!!!好開心??????仲未係住,,仲有既!!琴晚3:30先訓..哈哈..訓著左,,仲要吾記得左要正鬧鍾,,搞到我本來要7:00起身..變左做.......8:00起囉~訓左3個鍾到,,牙媽又吾叫人- -之後佢出門既時候,,叫佢比$40我,,因為我話34$一位...

之後12點幾去到,,點知冇左34$果個價錢Lu~之後又話42$,,咁我冇咩野既..因為我有50$係身嘛~之後過左吾知幾9..個人又走入黎話如果要HaPPy h0Ur既話,,就送一個餐囉...聽到不知幾撚HaPPY牙真係^^之後黃紅家姐咩咩咩...(吾講喇)~之後唱完,,走左之後諗住去食煙煙..但,,冇牙~諗住聽日先..哈哈~!!因為聽日係B B牙..

之後好悶,,就諗住同黃紅番朗屏玩玩LA~之後,,我就話不如去水邊圍LA~之後黃紅都話好!!!..之後經過個公園既時候...........................................................見到我之前個FD啊~好驚驚...果時第一眼見到佢,吾知係咪佢..仲要好多人係果度L0~之後我同黃紅L00K多幾眼就走啦..點知,,佢跟住我地牙...我果2個FD都係到- -之後你地知吾知我同我個FD做咩牙????????..我同黃紅一起RaN囉~仲要係R0RD入面RAN喎- - ''RAN到想死,,平時體育課都RAN得咁勁-3-3-

之後我地去到水邊圍,,又見到二個男仔FD,,同埋二個女仔FD...又係係吾同時間見到- -仲要一路行一路見到喎..金日都吾知做咩既!!...之後番番朗屏見吾到佢地喇~不過...另外個公園見到佢地囉...之後我又同黃紅冇理佢~之後送完黃紅搭車~以為可以番到屋企,之後冇事LA~點知,,佢走左過黎,...問我羅番個電話,,佢話吾見左...跟住我比左個吾係真既佢...之後佢信囉..之後我即刻走左...之後又打比黃紅問下佢我應吾應該比個真既佢..之後黃紅話比個真既佢仲好喇~

之後我番番轉頭~比番個真既佢..我話記錯左自己個電話...尼個先係真既..但,,佢話吾信..要打下先知~跟住我同佢講:吾好牙!!!我個FD好惡嫁~又串喎.....吾好打喇~之後佢冇打..仲比番張紙我~至於之後果D 我D FD就知LA~哈哈...你地問我,,我知吾知點講先好~好多.....好難打!!!!!

我牙爸今晚吾去屋企訓^^開心開心!!!因為吾洗佢煩牙.....又比我玩C0mpUtEr玩一日,,好想好想牙......吾知得吾得呢- -

P0左相簿喇~金日既相相黎咖..密碼:kk

哈哈..又係一樣既.....

 



2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 分類: 自己

金日 DaY1,,哈哈...本來諗住番到去都冇咩野做...之後就諗住吾番架,,同埋牙媽又比喎~但,,又諗諗下聽日吾洗番..S0我就諗住遲到~跟住8:30既時候(想出門口既時候),,牙媽同我講請4個鍾頭假,我話:你又識有得請4個鍾頭假既..佢話:係牙~我聽人講過,,之後佢問我幾多牙電話??我話:2478-****~!

之後11:30番到去了~之後又等左成個小息,,等邊個呢..(就係黃美琪囉- ......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


2008-04-23 分類: 自己

哈哈..金日要買鞋~s0一放學等埋家姐既問題笞完就走喇~但,,佢仲係吾識- -不過算la~佢聽日應該識既@@之後行行行...6點幾先至買到鞋囉,,不過都好開心既^^番到去又去左x街度買野食~買左好多牙~買左140$,,但有現金x100$嘛~s0比得果40幾$~牙媽話醉早都係5月14日去公公個咩咩呀~吾打喇~聽日先.....



2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

金日有一課好火好火火好火好火!!!!!!!!好火....我好撚憎你地牙,,你知道嗎??洗吾洗我講出口??!如果要既同我講~我冇咩問題..!!又吾係吾知你自己咁咩嫁喇~好心喇~吾該..依+我吾該都吾該左你喇~你仲煩住我~...你同我死開DD~我吾想再見到你牙~{你知吾知牙???}~..

不過金日都有D事係髮生左既...睇睇下面LA~!

哈哈..牙妹正嫁~不過就係我影既-33-''比大家睇睇LA~

唉''金......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


金日公公真係死左......... 分類: 自己

本來我真係信哂D0CtEr講一個星期之後死嫁~點知金日....6:30收到一個電話,,係邊個呢!!係我牙依呀~佢話公公心臟停左,,但..仲未死~跟住點知,,7:30我牙媽又再收到個電話..話公公證實死左

但,,我冇喊過..因為我知道一個人死左都吾可以再同你玩,再同你食野,,再同你講野!!S0我第一時間同牙媽講~..我:牙媽你吾好喊喇~......你去睇一睇佢再喊喇~之後我牙媽真係冇喊到- -

之後我番......

(閱讀全文)