金日4:00放左學,,就去找老公...既媽咪買野.....
之後8:00打邊鍋lu~好味好味.....^^老公help我地正野..(真係help得手)~
跟住11:55訓覺...zzz
金日老公係元朗~唔洗我去天水圍^^
我今日玩化妝~仲拍照左D相相~但未可以比大家睇住......
無奈咁過一日.....不過有老公陪~
琴日我真係冇去老公屋企同埋我個朋友冇去我屋企........886
金日放4:00唔可以找老公~番到屋企仲要做好多野~help..........
我又唔想唔做喎...我11:30仲做緊benz 果分野~好忙...但我好久冇update,,s0我一定要打埋佢..
聽日要去老公屋企食飯~我一定唔會唔記得的=]
冇咩野好講~仲做緊功課>.<"我要加油..........................................................(閱讀全文)
冇update好9了~日日同老公玩~又病病(hand hot)~辛苦.......仲冇番3日!!!
頭果二日就去找老公~但我一到早上又病病~番唔到學,,好唔舒服>.<"日日也係咁,,可能因為太cool~
不過我日日也同表妹傾電電~尼幾日也冇咩人打比我同我一起番學~但到左第3日家姐打比我 lu~
不過我果日 hot得好勁呀~4:00又開始 hot~
金日收到牙詩上機前既sms~收到後就好似日日牙......(閱讀全文)
係我啊~我唔想放係相簿~s0你地睇睇喇~我D頭髮<前面>太短了~唔係好鍾意=]
金日冇得出街喔~慘慘......,但只可以去朗屏.........