金日冇番到學~但我好悶啊..好在一早就起左身...開開下COMPUTER,之後真係停左啊~本來牙媽話個車正緊D電咁我又吾信LO~之後就好無奈咁用手機聽歌~之後12:30出左門口,食野..........
冇咩野做咁喇~好撚悶LO~吾講喇,拜拜
金日冇番到啊~係因為我身體CHECK牙....S0番吾番都得,不過我吾番囉......
個DOCTEER又話我尼樣又話我果樣,仲要去番元朗搞搞些野=]
唉~慘...........5月要做SM~不過我吾知係咩黎的
冇咩好打,算LA~吾講喇...冇心情!!
金日係音樂日啊~番到去冇咩野做!!唱歌喇!!笑死我喇我個FD係咁改歌詞,笑到我地仆街牙~金日放早,S0 11點就放左了@@之後同家姐,黃紅,牙兒,nana,同埋nana既FD一起去達...德...(吓下你地先Xd)!!去到平山喇~好似琴日咁一起經過小食店,去到達德啦..之後牙B同埋黃紅,牙兒我地幾個入左去(backetball埸)~入吾到牙又...之後去左個part ......(閱讀全文)
金日放左學~之後同嘉怡,黃紅,牙兒去達得~之後去到,冇咩野..諗住嘉怡去過咁多次,應該吾會太驚驚既~點知!!!!!行下行下......嘉恰好似見到鬼啊~佢話個保安跟住我地,跟住又話見到個人..我地二個冇留意牙!!!s0自己都吾知道==之後我果時吾知係咩事,佢一路只係話行左先,行左先..一陣先講..
之後嘉怡話:[個保安係咁跟住我地,仲行得好快tim..又話金日係十分之驚既一次,仲話佢冇理由會行得快過......(閱讀全文)
佢死得太過令仔,s0我吾想咁快埋左佢啊!好吾寫得我仲喊00:20~眼見我既鼠鼠死去了~真的好想佢再番生啊..(可能自己接受吾到尼個事實)~但番到學有d FD都叫我[死左就買多個喇~吾好......(閱讀全文)