明天再講一講佢既情況喇~成晚都照顧住佢,我諗佢都好辛苦~佢真係好叻..
金次係我第一次見倉鼠病病~金日家姐又冇番,真係吾知佢點啊~電話又冇個喎(好心煩)~
希望冇事冇事冇事.............
番個cm喇~鼠鼠要你地既安慰-3-
好喇,再見!!!!!!!!!!!
~記住啊~
金日好太過喎~冇咩上Day2,s0吾係好知道...開始冇咁憎上我好憎果幾課喇!!真係好=][=''我吾係好記得野嫁~s0我只係講放學之後的野啦...
金日袁SIR介未放我個best FD,搞到我又要係元朗廣場再番番黎學校~因為今日同人地講好左話面交~但佢地叫我自己行番黎先..又熱喎>.<"仲要我怕佢地等,搞到我係咁run run run......(熱熱熱...)!!
牙B又吾番,不過好在......(閱讀全文)
仲未正番d指甲出黎..諗住明天早上先正!!明天係Day2~不過我冇諗住吾番bo因為我依+月黎月鍾意上課喔-3-"D同學好好好好好好好好人...不嬲都咁好!!!我金日見到表妹喇,之前寄比佢果個camaer,佢正好左了~
金日佢牙媽4左覺覺豬啊~佢個仔聽電話既..不過我吾想佢吾再訓下去..s0金日同我牙媽去舖頭找另外一個(依依)~見到肥肥果個x思會,見到欣宜表現得咁good~太好了!!我月黎月鍾意欣宜啊......(閱讀全文)
金日有人陪la~就係.....之前老公個牙媽!!見番老公佢只係同我say個hi~之後佢就走左去學jim=]仲番埋屋企,不過算喇!!仲有佢媽咪陪嘛-___-”
金日9:00就起左身lu~係比人地正的..之後又去左我家姐果個朋友正左一些野!!!但冇x髮牙/口\因為我想買左個袋先-3-"
明天又同佢牙媽一起~冇野好講啦,拜拜 T0 they~
金日本來吾係好想陪家姐去香港仔嫁~不過咁...見佢叫佢個朋友,幫我汁汁個樣,仲有相相可以po~我好想同講多謝!!8:00幾先番到黎屋企=]買左幾樣得意野啦@@正左指甲啊~好吾習x,不過ok令嫁!!聽日又去正頭髮啊...不過冇人陪囉>.<"
吾知明天會有邊個會陪到我呢???????????!!!但黃紅又番大陸...我覺得明日係冇人陪到我囉!!但我明日可能會番教會-3-"
冇野講....拜拜拜......(閱讀全文)