全天候只屬於自己既日記
由中學開始至今尼個blog陪住我過每一個晴天/雨天.
s0大家比下面多啲黎啦^^
chowkakop
暱稱: >''[[=傻系琪=]]''x)
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-20
2009-04-15
2009-03-18
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (190)
自己 (169)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 391
今日人氣: 6
累積人氣: 18231
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


我既鼠鼠病左啊!! 分類: 自己
我依+仲比緊藥藥鼠鼠食..以下係系佢食藥藥同埋食完藥訓左覺既相相~的確好慘嫁~希望大家留個cm,就係比佢一個既唯一安慰............雖然有我牙媽既手,不過希望你地都可以吾介意喇~佢食完藥藥,見佢訓得好番dd,真係開心番d...

明天再講一講佢既情況喇~成晚都照顧住佢,我諗佢都好辛苦~佢真係好叻..

金次係我第一次見倉鼠病病~金日家姐又冇番,真係吾知佢點啊~電話又冇個喎(好心煩)~

希望冇事冇事冇事.............

         番個cm喇~鼠鼠要你地既安慰-3-

          好喇,再見!!!!!!!!!!!

                  ~記住啊~



2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


2008-03-03 分類: 自己

金日好太過喎~冇咩上Day2,s0吾係好知道...開始冇咁憎上我好憎果幾課喇!!真係好=][=''我吾係好記得野嫁~s0我只係講放學之後的野啦...

金日袁SIR介未放我個best FD,搞到我又要係元朗廣場再番番黎學校~因為今日同人地講好左話面交~但佢地叫我自己行番黎先..又熱喎>.<"仲要我怕佢地等,搞到我係咁run run run......(熱熱熱...)!!

牙B又吾番,不過好在......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


2008-03-02 分類: 自己

仲未正番d指甲出黎..諗住明天早上先正!!明天係Day2~不過我冇諗住吾番bo因為我依+月黎月鍾意上課喔-3-"D同學好好好好好好好好人...不嬲都咁好!!!我金日見到表妹喇,之前寄比佢果個camaer,佢正好左了~

金日佢牙媽4左覺覺豬啊~佢個仔聽電話既..不過我吾想佢吾再訓下去..s0金日同我牙媽去舖頭找另外一個(依依)~見到肥肥果個x思會,見到欣宜表現得咁good~太好了!!我月黎月鍾意欣宜啊......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


2008-03-01 分類: 自己

金日有人陪la~就係.....之前老公個牙媽!!見番老公佢只係同我say個hi~之後佢就走左去學jim=]仲番埋屋企,不過算喇!!仲有佢媽咪陪嘛-___-”

金日9:00就起左身lu~係比人地正的..之後又去左我家姐果個朋友正左一些野!!!但冇x髮牙/口\因為我想買左個袋先-3-"

明天又同佢牙媽一起~冇野好講啦,拜拜 T0 they~



2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2008-02-29 分類: 自己

金日本來吾係好想陪家姐去香港仔嫁~不過咁...見佢叫佢個朋友,幫我汁汁個樣,仲有相相可以po~我好想同講多謝!!8:00幾先番到黎屋企=]買左幾樣得意野啦@@正左指甲啊~好吾習x,不過ok令嫁!!聽日又去正頭髮啊...不過冇人陪囉>.<"

吾知明天會有邊個會陪到我呢???????????!!!但黃紅又番大陸...我覺得明日係冇人陪到我囉!!但我明日可能會番教會-3-"

冇野講....拜拜拜......

(閱讀全文)