全天候只屬於自己既日記
由中學開始至今尼個blog陪住我過每一個晴天/雨天.
s0大家比下面多啲黎啦^^
chowkakop
暱稱: >''[[=傻系琪=]]''x)
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-20
2009-04-15
2009-03-18
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (190)
自己 (169)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 391
今日人氣: 5
累積人氣: 18230
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 16 日  星期五   陰天


2008-05-16 開心 分類: 自己

 金日我返左學喇^^''
開心,,
見番朋友們!!
超開心的~
不過我又吾舒服,,
搞到冇哂心情,,
不過食完飯之後
我同牙兒比牙sir話完,,
精神哂囉,,
吾想早喇~麻煩!!
精神都好左D
只!係痛姐,,不過好痛架!!

放學!!
我同丘丘,同牙兒,家姐一起行,,
之後家姐走左,,佢搭車~~
之後我地買野食,,
我又食魚蛋了~
好好味牙~
跟住我心裹面諗到樣野,,
就係會吾會食得多,,會吾會食死既呢..?{哈哈}~

之後番到屋企,,!
睇{魔法奇緣}~
好睇~!!
之後又食藥了(好慘牙!!)~
又手陣= =''
之後又食豬肉鬆!!~
咪好悶甘睇TV囉,,
唉,,
應該話係想同人地傾電話既,,
吾打了~拜拜!!



 



2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15 疲倦 分類: 自己

琴晚番到黎,,
我冇咩點訓到,,
1點幾同家姐傾完電話,,就去左沖涼!!
沖完好悶!!
睇{X江7號}~
之後6:30先Zzz左一陣...
之後比牙爸個電話嘈醒左,,
之後咪起身,,
又洗頭,,之後食野...
又出門口,,去番琴日果度先...
之後全部再去火化埸~~ ......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 14 日  星期三   清涼


2008-05-14 傷心 分類: 自己

 金日係公公既咩咩啦...
網友同FD子們應該知道..
我冇手夜牙!!
因為果個(師父)話尼度吾可以有小朋友過過子時走嫁~
咩過左18碎就吾係小朋友= =''

之後我換衫既時候,,
同埋之後去左更衣室,,
又成日聽到聲喎..
走既時候換衫我聽到把女仔聲..
就係甘{E......}~叫左成5秒到,,
仲係全部都係個冷氣機出聲LO......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 13 日  星期二   和暖


2008-05-13 不滿 分類: 自己

 金日去左X查了~
8:30出去門口,,
之後搭左1:鍾頭多少少車,,
之後下車既時候,,下錯車牙- -''
之後我同牙媽行返左地鐵站,,丙轉車去藍田..
其間,,又買左0K多野食,,

首先行緊既時候,,
買左一枝豆(張),,5$細細枝=口=''
元朗6$大大枝~
之後去到藍田,,
去左{奇華餅家}度買左,......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 12 日  星期一   陰晴不定


2008-05-12 滿足 分類: 自己

 金日本來就係冇下雨既,,
但,,,,,,,番到屋企同家姐傾緊電話既時候,,
就下左了~

開左個開埸白,,講講金日有咩發生La~
金日同家姐,,丘丘,,家姐個FD子一起去左Green B0x唱,,
仆街,,點撚知.......
我地幾個12:00幾去到現埸,,
之後羅果張野,,之後叫號就入,,
之後我地幾個等左成粒幾鍾,,
仆街,,之後吾係K-Lunch喎..

等得甘辛苦,,先話係{歡樂時光}Lo......

(閱讀全文)