全天候只屬於自己既日記
由中學開始至今尼個blog陪住我過每一個晴天/雨天.
s0大家比下面多啲黎啦^^
chowkakop
暱稱: >''[[=傻系琪=]]''x)
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-20
2009-04-15
2009-03-18
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (190)
自己 (169)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 391
今日人氣: 2
累積人氣: 18227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 11 日  星期日   清涼


2008-05-11 睡著 分類: 自己

 正常人星期二就番學既,,
但,,我就吾知道Lu~
金日星期日,,大[兒]媽 (姐係我最愛既表妹既牙媽)~
星期二我想早D起身,,同我啲FD行番去番學...
但,,吾知得吾得呢?!?!?!...

星期二我要身體X查,,2個都係5.13既,,,
第一個係肌骨,,要9:45分去到..仲要早10分鍾倒到到果度,,搭車又要用一個鍾喎/口\''
第二個係生長,,要1:45分去到,,又係同一個地方黎既,
星期五果日仲有一張行為報告書,,笞應左牙Sir星期二一定會交到比佢,,,
我吾可以吾交嫁BO~
因為甘咪冇口齒囉^{><}^''
吾知有邊個FD子可以幫一幫我呢????????
有既話,,同我講講.......

我牙媽話計埋公公果件事,,
甘咪成個星期吾洗番,,
之後我係甘話,,吾知牙!!!
因為我都吾知架,,
我問牙媽,,佢問番我轉頭LO~
好笑啦..........{嘻,,笑緊!! }~

又要去藍田果面,,
{觀塘藍田X田道99號,藍田分科5字樓}<------地址喔^^''
比埋大家睇睇xDD''

金日汁屋,,汁哂我啲YES!出黎啊~
本來只係諗住吾放係一個地方,,放係第二道,,
但,,牙媽話左地方,,,
之後我就諗到個辦法,,又可以有錢,,又可以冇左,,
不過好傷心...........
但,,就有錢用^^''一舉二得!!!

就係羅左去賣啦..
金次覺得好還保{嘻嘻}~
之前我話知佢丫~
但,,金次返兒比牙媽叫我吾好去賣- -''
之後我又諗到一樣野,,
就係睇一睇入面有咩令令既野,,就C出黎=]]
其他就連埋本野,,吾要TvT''
但,,汁完YES!先知,,我仲有新Mandy喔~
辛苦死我喇~s0今晚先汁^^''

今日全日係屋企玩電腦,,
8:30一早就起Q左身,,
點解甘早呢,,因為......我,琴晚冇人同我傾電話,,
搞到我9:45就訓左係張床到=]]
哈哈,,金日好精神-33-''

  未講完,,,
我一起身就同糖糖玩^{x}^''
哈哈,,佢同我一起睇{日本花樣少年少女}~
金日係牙媽既大日子,,
不過牙爸冇LALA話吾想出去食飯=]]
傷心!!!!!!!!


不過牙媽話金日都幾開心la~
甘我都OK開心,,因為金日睇電影既時候,,
笑到我同牙媽見牙又唔見眼=v=''

  岩岩關左C0mPutEr,,
但,,關左其間,,我做左D動作,,
搞到我牙媽,我,細路笑到PK!!
就係我用F00t,正到D毛公仔踏哂- -''
笑到我地幾個,,不過牙媽既大日子,,應該笑多D既...
又飲左一次可樂!!


 



2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


朗屏火災!!! 分類: 未分類

 朗屏又上TV了~
火(竹)牙.....{三級火}
上次就係14碎張BB弄下街,,
依+係珠屏樓- -''
好悶牙金日~
不過有天竺鼠陪我..

哈哈,,去左Sherman個xanga,,
有佢同佢個妹影既相相喔~
佢個妹同佢好似樣,,
s0我都留左個CM比佢了~
又鍾意舒漫個妹添 - -'......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


2008-05-08 分類: 自己

 金日冇野打咁喇~

哈哈,,大家都比個cm喇~

應該有啲野打既,,不過冇打囉......

吊''我老媽都吾知係咪有果種叫啲咩咩病既,,

總之就係精神病既一種La~

本小姐金日心情OK好,,吾同尒嘈^^

拜拜!!

金日天竺鼠我一番到黎佢就同我玩了~
哈哈,,好得意.......
佢最近成日都同我玩,,
不過吾係日日都有玩咩!?!?!?......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


2008-05-07 分類: 自己

 金日冇番學,,
本來沖埋涼就諗住同牙兒一起番既..
但,,佢又話吾想番,,之後我牙媽又比我吾番..
咁咪冇番到Lo~

金日超悶LO~
本來我地係去唱K嫁~
但,,我個FD,,佢又話番屋企訓喎..
之後我另外一個網友,,佢都話想去唱,,
但,,我金日無lala又吾想出街嘛~
S0全日係屋企睇電影LO~

悶悶悶悶悶...!......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


2008-05-06 分類: 自己

冇咩心情,,吾係打好多野~

金日8:00先出門,,

哈哈,,搭的啊~

我比住先,,

之後我個FD遲小小比番我~

5:00番到屋企,,

上YOUTEAT睇電影..

咩都睇小咁LA~

吾打,,睇TV~

 ......

(閱讀全文)