正常人星期二就番學既,,
但,,我就吾知道Lu~
金日星期日,,大[兒]媽 (姐係我最愛既表妹既牙媽)~
星期二我想早D起身,,同我啲FD行番去番學...
但,,吾知得吾得呢?!?!?!...
星期二我要身體X查,,2個都係5.13既,,,
第一個係肌骨,,要9:45分去到..仲要早10分鍾倒到到果度,,搭車又要用一個鍾喎/口\''
第二個係生長,,要1:45分去到,,又係同一個地方黎既,
星期五果日仲有一張行為報告書,,笞應左牙Sir星期二一定會交到比佢,,,
我吾可以吾交嫁BO~
因為甘咪冇口齒囉^{><}^''
吾知有邊個FD子可以幫一幫我呢????????
有既話,,同我講講.......
我牙媽話計埋公公果件事,,
甘咪成個星期吾洗番,,
之後我係甘話,,吾知牙!!!
因為我都吾知架,,
我問牙媽,,佢問番我轉頭LO~
好笑啦..........{嘻,,笑緊!! }~
又要去藍田果面,,
{觀塘藍田X田道99號,藍田分科5字樓}<------地址喔^^''
比埋大家睇睇xDD''
金日汁屋,,汁哂我啲YES!出黎啊~
本來只係諗住吾放係一個地方,,放係第二道,,
但,,牙媽話左地方,,,
之後我就諗到個辦法,,又可以有錢,,又可以冇左,,
不過好傷心...........
但,,就有錢用^^''一舉二得!!!
就係羅左去賣啦..
金次覺得好還保{嘻嘻}~
之前我話知佢丫~
但,,金次返兒比牙媽叫我吾好去賣- -''
之後我又諗到一樣野,,
就係睇一睇入面有咩令令既野,,就C出黎=]]
其他就連埋本野,,吾要TvT''
但,,汁完YES!先知,,我仲有新Mandy喔~
辛苦死我喇~s0今晚先汁^^''
今日全日係屋企玩電腦,,
8:30一早就起Q左身,,
點解甘早呢,,因為......我,琴晚冇人同我傾電話,,
搞到我9:45就訓左係張床到=]]
哈哈,,金日好精神-33-''
未講完,,,
我一起身就同糖糖玩^{x}^''
哈哈,,佢同我一起睇{日本花樣少年少女}~
金日係牙媽既大日子,,
不過牙爸冇LALA話吾想出去食飯=]]
傷心!!!!!!!!
不過牙媽話金日都幾開心la~
甘我都OK開心,,因為金日睇電影既時候,,
笑到我同牙媽見牙又唔見眼=v=''
岩岩關左C0mPutEr,,
但,,關左其間,,我做左D動作,,
搞到我牙媽,我,細路笑到PK!!
就係我用F00t,正到D毛公仔踏哂- -''
笑到我地幾個,,不過牙媽既大日子,,應該笑多D既...
又飲左一次可樂!!
|