金日髮生OK多事La~
一番到去,,之後8:15岩岩好入到度門..
入到去,,見到丘丘比果個Miss捉咩裙短等等問題~
之後我第一時間,,入去既時候,,即刻著番件外套~
之後我地班有好多人望住我囉- -''
之後英文課今次真係玩自閉了~
冇人同我講野,,有都係搭下訕咁,,
之後我見我個FD去左313(姐係一間課室,,)
之後心諗我同我個FD岩岩先番到去,,都吾見黃紅,,咁一定又係遲到喇~
唉,,又停課室了TvT''(姐係去313)~
之後金日Benz冇番喎..{爆開心!!!}~
同番黃紅講,,佢都話超開心La~
跟住尼二課就係比我地既白痴班主任上喇~
好開心囉,,坐左第二個位!!(開頭比牙Sir嘈左一陣既,,之後冇事La~)
睇果個咩<<活著>>!!
活著有你多好,,牙媽都變好^^''
跟住我又好似得罪左人喎,,
之後放學果陣,,聽我個FD講話佢(我得罪果個)同埋一個佢個FD好似等緊一個人咁..
吓得我啊~不過我同埋班FD一起既,,
S0佢地見到佢既時候,,都有同我講牙!!!
科學課之前,,我個FD丘丘同左我講啲野,,
之後上課既時候,,我係咁諗係咁諗.......
我死左,,牙媽牙爸細路傷心嗎??!?!
我死左,,牙既(天竺鼠)邊個會照顧佢,,好擔心!!!
我死左,,最吾寫又會係邊個呢?!?!?
我死左,,之後仲會番番學校0R屋企探你地嗎??!?!?!
我死左,,一定會番到黎睇牙既嗎?!!??!
如果帶埋牙既一起死,,係咪會害左佢呢?!?!?一入黎我地屋企2個月之後就死..好衰咁....
好愛尒{牙既}~喊喊......!! 我又喊緊了~
喊喊!!可以為好多人0R天竺鼠~
但,,點解我睇完牙妹本野,,我好咁動....(仲諗起2個人,,點解會咁既呢?!?!?!)~
其中一個我知,,,,,,我仲未放下佢...
MSN點解你仲同我講野牙?!?!?!?
仲要係我面前講你應該為你條女做啲咩..
你問我係冇用架..你忘記左我係以前條女咩?!!??!
你問番我,,你有冇諗過我仲傷心!?!??!
上科學既時候,,我諗我係因為3個問題(兒)喊喊...了~
1.朋友
2.,天竺鼠
3.愛情(不過過去既,,但,,又諗番起)~
我想死之前可以同番憎過我既人講S0rrY~
但,,我可以做到嗎??!??!
如果,吾得,我個心係咪仲Hart ?!?!?
我再為你喊,,咁係咪姐係話我仲鍾意尒??!!?
我好想忘記忘記...
之前先忘記一個人得左,,
點解你有你既出現,,我又要再忘記尒牙?!?!?
好辛苦..!!!
有冇一種藥可以令我訓完一日之後可以忘記到尒?!?!??
我可知,,係冇可能既事黎TvT''
愛可以傷盡每個人既心,,
又可以相愛至1314~
|