全天候只屬於自己既日記
由中學開始至今尼個blog陪住我過每一個晴天/雨天.
s0大家比下面多啲黎啦^^
chowkakop
暱稱: >''[[=傻系琪=]]''x)
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-20
2009-04-15
2009-03-18
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (190)
自己 (169)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 391
今日人氣: 2
累積人氣: 18243
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 5 日  星期一   微雨


2008-05-05 分類: 自己

 金日髮生OK多事La~
一番到去,,之後8:15岩岩好入到度門..
入到去,,見到丘丘比果個Miss捉咩裙短等等問題~
之後我第一時間,,入去既時候,,即刻著番件外套~
之後我地班有好多人望住我囉- -''

之後英文課今次真係玩自閉了~
冇人同我講野,,有都係搭下訕咁,,
之後我見我個FD去左313(姐係一間課室,,)
之後心諗我同我個FD岩岩先番到去,,都吾見黃紅,,咁一定又係遲到喇~
唉,,又停課室了TvT''(姐係去313)~

之後金日Benz冇番喎..{爆開心!!!}~
同番黃紅講,,佢都話超開心La~
跟住尼二課就係比我地既白痴班主任上喇~
好開心囉,,坐左第二個位!!(開頭比牙Sir嘈左一陣既,,之後冇事La~)
睇果個咩<<活著>>!!
活著有你多好,,牙媽都變好^^''

跟住我又好似得罪左人喎,,
之後放學果陣,,聽我個FD講話佢(我得罪果個)同埋一個佢個FD好似等緊一個人咁..
吓得我啊~不過我同埋班FD一起既,,
S0佢地見到佢既時候,,都有同我講牙!!!

科學課之前,,我個FD丘丘同左我講啲野,,
之後上課既時候,,我係咁諗係咁諗.......

我死左,,牙媽牙爸細路傷心嗎??!?!
我死左,,牙既(天竺鼠)邊個會照顧佢,,好擔心!!!
我死左,,最吾寫又會係邊個呢?!?!?
我死左,,之後仲會番番學校0R屋企探你地嗎??!?!?!
我死左,,一定會番到黎睇牙既嗎?!!??!
如果帶埋牙既一起死,,係咪會害左佢呢?!?!?一入黎我地屋企2個月之後就死..好衰咁....
好愛尒{牙既}~喊喊......!! 我又喊緊了~


喊喊!!可以為好多人0R天竺鼠~
但,,點解我睇完牙妹本野,,我好咁動....(仲諗起2個人,,點解會咁既呢?!?!?!)~
其中一個我知,,,,,,我仲未放下佢...
MSN點解你仲同我講野牙?!?!?!?
仲要係我面前講你應該為你條女做啲咩..
你問我係冇用架..你忘記左我係以前條女咩?!!??!
你問番我,,你有冇諗過我仲傷心!?!??!

上科學既時候,,我諗我係因為3個問題(兒)喊喊...了~
1.朋友
2.,天竺鼠
3.愛情(不過過去既,,但,,又諗番起)~

我想死之前可以同番憎過我既人講S0rrY~
但,,我可以做到嗎??!??!
如果,吾得,我個心係咪仲Hart ?!?!?
我再為你喊,,咁係咪姐係話我仲鍾意尒??!!?
我好想忘記忘記...
之前先忘記一個人得左,,
點解你有你既出現,,我又要再忘記尒牙?!?!?
好辛苦..!!!

有冇一種藥可以令我訓完一日之後可以忘記到尒?!?!??
我可知,,係冇可能既事黎TvT''
愛可以傷盡每個人既心,,
又可以相愛至1314~







  


 



2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


2008-05-04 分類: 自己

 金日12:00幾去到家姐屋企,,
之後即刻入左間咩喇~
之後佢牙媽出左黎喎..
跟住家姐又用屋企電話call一call我~
佢話一陣點樣開門比佢,,
之後有個人系度係咁正度門,,
s0我好驚驚,,因為以為係佢牙媽嘛~

之後我又再打去屋企電話度,,
佢話一陣開門比佢La~
之後又冇開到= =驚驚嘛~
之後第3次開到了......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


2008-05-03 分類: 自己

比大家睇下我買左幾多野食LA~ 岩岩番黎,,哈哈..岩岩去左8佳牙^^''不知又幾開心啊~買左160$..野食!!!好多牙......好好味^^咩都買啲= =好似真係吾驚冇錢咁..!!番黎既時候,,見番琴日我啲FD見到我果其中一個,,吾係MSN果個...佢一逞到我就話,,點解冇哂啲X髮既...咁囉,,

但,,我冇理到佢^^今晚去家姐屋企訓....好想快啲到11:30...自己咪鬼打哂我......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


2008-05-02 分類: 自己

金日12:30去左家姐屋企了~玩玩玩........

你知吾知佢玩咩牙?!!!???!

佢玩我啲頭髮啊~

唉!!!!!~

PO左相簿,,你地自己睇下喇^^''
金日影左OK多相咁喇~
冇野玩,,我家姐就玩我啲頭髮,,我就玩自拍= =
係咪好好笑呢..??
總之人人都有野玩喇~

           &nbs......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 1 日  星期四   陰天


2008-05-01 分類: 自己

打下個blog先,,金日等黃紅電話...點知,,我5:00再打一打去佢屋企..問下佢起身未..來來我係以為佢仲未起既,,但,,佢家姐聽/口\''之後我就問佢家姐..我想問下.......之後佢話佢出左去喎..唉!!琴晚叫佢一起身就打比我架嘛~佢一定係吾記得La~算吧喇!!我諗今晚佢一定會打比我既..話哂我都係佢個牙妹嘛~

哈哈,,又同牙城傾左一陣咁La~佢個名叫.........................

(閱讀全文)