金日10點幾就起左身了~之後就同我好9冇點傾過計既表妹,傾左3個鍾!!!之後2:00先去食野,食緊野既時候,,見番之前小學既一個老師同埋依+學校既一個人[女人]~3:00點食完的....之後得閑又去抽YES卡^^用左$16..聽日抽多4張,岩岩好$20- -之後5點番到屋企,見冇咩野做,就正(姐你),有3種味道---芒果,青0,(麗)枝---
9:30姐係依+岩岩得左,仲食緊=好味=''既野(天竺鼠)訓緊牙!!媽咪話佢好似做左我個女,咁跟住我就話{又好似係喎~不如...就比佢做我個女喇}~之後就做左啦..(仲問埋佢嫁喇!!)~
今晚好似冇咩野做咁..都係傾下MSN,玩下天竺鼠,打下日記咁喇!!!
下次再打過,拜拜!!~
|