心痛.....
吾打喇~
金日,,好撚火牙!!!..吾知點講好!!!你............唉........真係個個都吾撚幫你牙~你之前點嫁..同我地玩果時,,就係人地面前講佢地壞話..吾同你玩,,又話你做咩會吾同我玩嫁~我咪同你講得好清楚Lo~你仲想點牙~!我地係同學都不如......你仲要同我傾計= =你吾好去死~你玩自閉,,係你既事~我都吾覺得我玩自閉喇~你睇下係你自己一手做成嫁@@
同緊你講牙~...............(閱讀全文)
唉..金日我地班女仔比牙SIR玩囉..放學,,之後佢叫左我地幾個留下~之後又話我地係咁講野,,冇諗過其他人....之後,,又話我直情係冇理過人果種..我0咀!!!之後去緊既時候,,又話我係咁講粗口同埋冇停過咀..要我去佢身邊..跟住佢=口=''
岩岩牙城打比我喔~我叫佢8:30打黎,,佢真係咩囉......冇咩野打..(咁不如我打哂佢(我個FD)同我講既野出黎喇)~
{ 佢:金日我係咪見到你嫁......(閱讀全文)
金日想出街,,冇人陪我出...
家姐琴晚話起身打比我,,之後先睇下出吾出..
點知,,我成日/全日等佢個電話..等到我就快Zzz....
哈哈,,佢6:00識打番比我喎^^
超開心喇係咪先...佢記得打比我~!
總之金日全日好悶喇~
係屋企聽歌仔!!!
好火牙岩岩..岩岩打左既野,,冇LALA走左出去啊~依+又要再打過..金日第一次番B B牙~吾係BaBy個BB牙下^^係一個活動,,係學校玩既..9點起左身,,之後等我牙媽下去買野食上黎比我食囉~佢係好仆街嫁,,佢可以12點幾下去,1:30先番黎囉..打比佢又話好快好快嫁喇咁~點知,,搞到1:30囉,,啲大人成日吹水既- -2:00下到去,,同家姐去食煙煙!!!
之後2:30見到ET就一起番囉~之後......(閱讀全文)