金日去左動漫喇`
7:00幾比家姐個電話嘈住我訓覺,,好采仲訓得返
之後傾左一陣,,我又訓反喇
8:30起左身.
之後沖涼果啲
10:00就出門口lu~
跟住就搭車
到左,,仲要行好耐好耐先入到去.
入到去,,我去一個地方等家姐
佢見到我了`
之後行左一陣
我就又買一個c00l順w0w
s0就x左好耐既隊
唉''到我喇
點知佢話c00l順要訂
之後我諗佢應該佢會遲啲打比我之後拎掛.
不過好采我要果幾本書都有^^
之後家姐去睇h0tchu
之後我自己一個x隊
不過我一路都係睇書
果本怪談真係好好睇
之後睇完,,成個埸都吾知咩事
勁多人.我仲大叫叫個師奶吾好推我
都甘多人嫁喇`仲推,,想人死咩
果時一定係我死先嫁喇
但.前面果啲就悿佢累死喇=]]]]
我真係為人著想丫^^
之後見甘多人就走先
但.搵黎搵去都搵吾到出口
不過最後都搵到
走左之後,,我地就去MK行街
行到差吾多天黑,,就去左屯門
跟本去屯門係吾係行
係只係食左一少少野
可能因為我地二個真係好累
不過都有買二樣野既.
9:00幾返到去屋企
之後過左一陣就訓著左
|