| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
買左個車滑鼠喇`  |
分類: 未分類 |
超開心的~
金日先知道部c0mputer個滑鼠,,琴晚比天竺鼠咬破左[[唉`教女無方牙`慘=w=]]
吾怪得琴晚佢吾開心啦...
金日真係好熱啊
酷熱天氣bo~
好采我出左2個鍾街姐
因為買野食同食野同買車滑鼠
依+啲科技真係勁丫[[車,,足球,,仲有金魚等等...好勁牙!!]]
返到黎=]]]]]
又換左鼻針啦,,我諗到個方法換既時候吾痛^^正!!!
個洞大左牙- -''不過好采吾痛姐..甘姐係吾關我事啦`哈
今晚夜晚食珍珠雞,,YES!
最鍾意食嫁喇~
個鼻好辛苦`又感冒仲要鼻敏感啊`
我有野要講丫
我又介煙喇`吾知得吾得`但我會加油...尒地都要支持我牙!!
|
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| 釘左...但不過... |
分類: 自己 |
金日同家姐,牙兒唱早k,,
之後聽家姐講岩岩有班人,,同佢地講左啲野
之後我地都驚左佢地..我地羅野食果陣,,佢地仲要開大個門唱k比我地聽,,好難聽牙!!
之後佢地返間先=]]]之後我吾記得左幾號間喎...之後不停入錯間
之後佢地果間間,,有三個男仔就走左出黎`同我講話[[入錯間牙!?]]
我o咀..之後就打比佢地問佢地幾號,,點知冇聽電話,,唉`不過最後我都搵到間間- -
痴線嫁~ ......
(閱讀全文) |
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
2008-06-17  |
分類: 自己 |
琴日冇打- -''
不過都打少少啦...
琴日3:00pm返到黎就開電影...
好累`勁慘,,不過自己羅黎[[但係真係好多電影睇,,咩都有,,好多謝個網友,,教我d0wn尼個]]
(3:00~02:00),,超勁!! 之後金日就9:15起左身,,
8:00幾比果個人嘈醒左lo~不過好采可以!訓得番
之後就同一個同學去搭的士,,返到就考口試了`之後仲同家姐行左一陣..
又同朱澄,肥畢果......
(閱讀全文) |
父親節食飯+買左吊帶褲  |
分類: 自己 |
金日係父親節...[[不過開頭我都覺得吾係好關我事]]
首先講左我既野先啦,,
金日2:00出左去,,野食都未落過肚(好肚餓牙果時)~
之後出到去,,諗住食小食,,但...全部關哂門
s0就去左M記買左個{飽},,之後走人
之後去左搵我牙媽,,但...就要同埋佢果個連佢自己同埋我都吾鍾意既人一起
不過最後都走左...
之後牙爸就打過黎,,就話一起去{安娜餐聽}食飯...
仲食左個......
(閱讀全文) |
2008-06-14  |
分類: 自己 |
金日冇出街... 仲白痴到等一個人on msn,,點知佢遲遲先on~ 今日又同老爸嘈,,無lala都吾知自己係有咩問題,,咩都鬧下甘... 食完飯,,冇屎呵咩... 之後傾下電話/傾msn/聽音樂 好想快啲可以買到果條黑色工人褲,,真係好令,,我個fd都話幾ok~ 希望快啲啦... 天日再打先=]]] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 38 | »
|