| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-05-23  |
分類: 自己 |
金日冇返學,,
不過琴日就諗住金日吾返嫁喇~
不過金日真係病病LO~
金日一起身,,
本來就偽同牙媽講話金日吾想番既,,
點知,,,
個頭真係痛,,又有小小感冒,,
s0牙媽9:05就打左番學校,,
牙爸番到黎,,
又好似之前甘,,
同牙合好哂,,話放早就得喇~
之後同丘丘傾電話,,
之後又睇下中午果套TV甘等等..
之後正想出去既時候,,
就打比牙兒,,
點知,,我吾記得左佢琴日打過比我話佢陪吾到我唱,,,
之後我就話我換哂衫你先講,,
不過我都有少少錯既,,
我衰在冇記姓!!
之後我就5:25去到學校門口,,
接牙兒佢地囉!!~
之後果阡我見到Benz牙~
一見到佢我就即刻閃..
吾知佢見吾見到我添牙~
之後佢地出去黎,,就話有D新人黎左學校,,
之後我就話唉.............{講講講}!!!
打番琴日BENZ先至好笑..
不過又吾係好記得咩事,,
SOR!!
得閒冇事做先打下姐,,
希望大家吾好介意~
吾打喇~好眼訓打下尼個日記!!!!!!!
|
2008-05-21  |
分類: 自己 |
金日....又係一句開心啦...
不過有少少火既,,,
不過吾好提啦~
唉........
依+好煩!!! 不過都吾同大家講- -''
返學超正囉頭果二課,,
因為訓左教牙!!
不過比著干時果啲課就好平常,,
不過今次係數學課BO~
超舒服..........,......
(閱讀全文) |
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
2008-05-20  |
分類: 自己 |
金日返到學校,,
之後慢慢過一日...
不過ok開心甘啦{真係真係開心!!}~
但,,同時比二個人打lo~
痛痛...!!
不過算啦...
話曬朋友仔!!! 放學,,
之後吾記得左個賣家話系元朗廣場面交,,
s0我同丘丘,,牙兒一起去到M記門口,,
之後羅左公仔了......
(閱讀全文) |
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
2008-05-19  |
分類: 自己 |
琴晚冇打牙~
因為冇咩野發生,,
同埋好悶既一日的說!!~ 金日又超HI~
個個頭果幾課訓左陣之後,,
佢地個個就好精神~{其實我都一樣}~!
訓一陣又上一陣,,
之後傾一陣甘,,,
好好玩囉今日~ 無LALA我個FD話我串咀,,
之後又比佢搞搞下佢又做左我牙爸- -'......
(閱讀全文) |
2008-05-17  |
分類: 自己 |
玩自閉一日!!
本來就係去街街既,,
不過牙媽冇LaLa又話吾出喎,,
妖,,
成日都係甘... 又冇FD陪我去,,
好悶牙金日...
不過正手機啲野浪費時間,,
同埋更新啲歌囉^^ 哈哈....
Kary有首歌係叫{殺他死}&{不是校花}喎~......
(閱讀全文) |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 38 | »
|