全天候只屬於自己既日記
由中學開始至今尼個blog陪住我過每一個晴天/雨天.
s0大家比下面多啲黎啦^^
chowkakop
暱稱: >''[[=傻系琪=]]''x)
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-04-20
2009-04-15
2009-03-18
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (190)
自己 (169)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 391
今日人氣: 2
累積人氣: 18220
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 10 日  星期六   寒冷


2009-01-10 不滿 分類: 自己

唉`又見吾到個警司''

好撚煩 lo

仆街`次次都係甘-,-

吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊`

今日真係好煩囉''咩野都好煩

今日yoyo又黎左我屋企食飯

我3:00去到警局`等等等..都係等等等...

之後個牙sir搵錯人`哈

好笑`比我串左幾句;'牙媽都系度..

之後同yoyo食完飯`就去飲酒了!!!!!!!!`正

之後牙哥(彤)黎陪我^^

好開心你做左我牙哥.....

你攸人牙哥真係好好囉..好到冇得再好`

飲完之後`冇lala吾想返屋企''甘咪去左yoyo屋企訓覺覺豬囉

牙哥送我地搭車`好吾寫得佢嫁果陣`比左個擁抱佢`嘻嘻

有個問題我諗極都諗吾明`點解男仔著甘少衫都可以夠暖.....

之後咪訓覺覺豬囉..

88

 

 

 



2009 年 1 月 9 日  星期五   寒冷


2009-01-09 不安 分類: 自己

仆街`好撚衰牙琴日的我!!!`
食食下面''冇lala要扮一個人'
之後我扮''我就扮佢講既一句[[吊你老母!!]..
之後我講左,,果時全埸靜哂lo
真係[[只剩下朋友陪我站這裹]]哈`
之後班友仔望住我o哂咀''
我地個個fd都諗如果我係佢都會諗食食下野比你吊老母'一定o哂啦`
之後我同個fd又諗起果台人甘熟口面''
但,,又諗吾起系邊到見過喎.v.
s0rry`係我錯''&......

(閱讀全文)



2009 年 1 月 3 日  星期六   寒冷


2009-01-03 鬱悶 分類: 自己

好辛苦囉''成日都病...

我有野想問大家.........

[[花心]],,大家覺得岩吾岩,,有咩睇發!?!?!?!?!`

唉`日日都發燒`我諗今日都係去甜心過;;

甜心個妹妹都幾明我諗咩..幾岩傾''

同佢都算係fd吧!!!!!!!!!!!!`

個樣好殘好殘.....!!

個個人都問我係咪feel完野黎`

我話我都想丫;;

今晚,,我牙媽同牙爸嘈左..

so又好似上次甘,,陪牙媽飲酒......

(閱讀全文)



2009 年 1 月 2 日  星期五   寒冷


2009-01-02 開心 分類: 自己

1月2日``

好開心哇`吾知二日定三日又冇返到屋企了''
琴日過左12點先返到屋企..
甘應該你三日冇返屋企了`

哈哈...好開心牙!!!!!`
今日識到個男仔''玩Punk架`又好似玩V..
之後同佢傾左幾句''

我同佢就一齊左喇''
1月2號我地一齊左`好開心!!!!!`

我地應該琴日識既話就好了''

琴日去左尖咀倒數......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 28 日  星期日   微雨


2008-12-28 愉快 分類: 自己

今日`1:00幾y0y0黎到我屋企''
之後佢頭痛哇`我牙媽比左6粒藥佢囉-,-
o哂....!

之後行到去元朗廣場`
見到好多人系輛巴士度''同我地路上既人say hi`
我又再次o咀...
之後返到屋企先知,佢地係名星-口-\

之後去左藍地`又同個fd一齊
哈哈`佢請我地食野^3^
真好人!!`

之後5點幾`返返去元朗去甜心......

(閱讀全文)