唉`又見吾到個警司''
好撚煩 lo
仆街`次次都係甘-,-
吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊`
今日真係好煩囉''咩野都好煩
今日yoyo又黎左我屋企食飯
我3:00去到警局`等等等..都係等等等...
之後個牙sir搵錯人`哈
好笑`比我串左幾句;'牙媽都系度..
之後同yoyo食完飯`就去飲酒了!!!!!!!!`正
之後牙哥(彤)黎陪我^^
好開心你做左我牙哥.....
你攸人牙哥真係好好囉..好到冇得再好`
飲完之後`冇lala吾想返屋企''甘咪去左yoyo屋企訓覺覺豬囉
牙哥送我地搭車`好吾寫得佢嫁果陣`比左個擁抱佢`嘻嘻
有個問題我諗極都諗吾明`點解男仔著甘少衫都可以夠暖.....
之後咪訓覺覺豬囉..
88
仆街`好撚衰牙琴日的我!!!` 食食下面''冇lala要扮一個人' 之後我扮''我就扮佢講既一句[[吊你老母!!].. 之後我講左,,果時全埸靜哂lo 真係[[只剩下朋友陪我站這裹]]哈` 之後班友仔望住我o哂咀'' 我地個個fd都諗如果我係佢都會諗食食下野比你吊老母'一定o哂啦` 之後我同個fd又諗起果台人甘熟口面'' 但,,又諗吾起系邊到見過喎.v. s0rry`係我錯''&......(閱讀全文)
好辛苦囉''成日都病...
我有野想問大家.........
[[花心]],,大家覺得岩吾岩,,有咩睇發!?!?!?!?!`
唉`日日都發燒`我諗今日都係去甜心過;;
甜心個妹妹都幾明我諗咩..幾岩傾''
同佢都算係fd吧!!!!!!!!!!!!`
個樣好殘好殘.....!!
個個人都問我係咪feel完野黎`
我話我都想丫;;
今晚,,我牙媽同牙爸嘈左..
so又好似上次甘,,陪牙媽飲酒......(閱讀全文)
1月2日``
好開心哇`吾知二日定三日又冇返到屋企了'' 琴日過左12點先返到屋企.. 甘應該你三日冇返屋企了`
哈哈...好開心牙!!!!!` 今日識到個男仔''玩Punk架`又好似玩V.. 之後同佢傾左幾句''
我同佢就一齊左喇'' 1月2號我地一齊左`好開心!!!!!`
我地應該琴日識既話就好了''
琴日去左尖咀倒數......(閱讀全文)
今日`1:00幾y0y0黎到我屋企'' 之後佢頭痛哇`我牙媽比左6粒藥佢囉-,- o哂....!
之後行到去元朗廣場` 見到好多人系輛巴士度''同我地路上既人say hi` 我又再次o咀... 之後返到屋企先知,佢地係名星-口-\
之後去左藍地`又同個fd一齊 哈哈`佢請我地食野^3^ 真好人!!`
之後5點幾`返返去元朗去甜心......(閱讀全文)