全天候只屬於自己既日記
由中學開始至今尼個blog陪住我過每一個晴天/雨天.
s0大家比下面多啲黎啦^^
chowkakop
暱稱: >''[[=傻系琪=]]''x)
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-04-20
2009-04-15
2009-03-18
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (190)
自己 (169)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 190
留言總數: 391
今日人氣: 0
累積人氣: 18218
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 27 日  星期六   清涼


2008-12-27 滿足 分類: 自己

金日10:00先起身`
今日本來吾比出街架!`
跟住牙媽話出街食野'
之後又問下佢,佢就比出囉

去左千色果間三上食野'
諗住食壽司`點知叫左拉面,好好味哇.

之後見到張紙寫住
任食壽司,叫左咩就一定要食哂
如果吾係,一粒飯就計你3蚊

我立即o咀!!`

之後食完`就去左搵y0y0喇''
去左甜心坐`坐下又食下甘.悶InG`
之後又去7人同牙慧果d煲煙吹水,
吹吹下,又返返去甜心

跟住又食野`
坐到甘上下''
大家各自散`之後y0y0黎左我屋企食飯^3^

食完`就送佢去搭車
之後返返屋企`傷風了
好辛苦!!!!!!!`

哈哈`我真係勁!
前日買既煙`到宜家仲有5枝-口-
比著我平時一定一日就冇哂lu!

希望黃紅快d反黎啦`
希望牙哥又快d返黎啦`
希望袁美又快d返黎啦`

個個都去旅行`搞錯/3\

好野`聽日又有街街去^3^

 

 



2008 年 12 月 26 日  星期五   清涼


B0xing Day` 開心 分類: 自己

B0xing Day 快樂!!`

哈哈`

今日係b0xing day喇^3^

今日好遲先起身-,-
訓到好晚`

之後又食野`
又睇電視,,有卡通睇丫;;
睇完就出門口啦...

去左天水圍`

好悶丫最近.

不過好采有人陪......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 25 日  星期四   清涼


平安夜快l0k` 開心 分類: 未分類

大家平安夜快樂牙!!!`

今日本來同個fd去尖咀果面BBQ,,
點知,,就出果陣,打比佢,佢關左機lo

s0我就系屋企等佢電話''
哈`之後牙爸話出去食飯喎..

點知,,牙媽同佢又嘈左交`
s0我同牙媽食,,佢同細路食囉
第一年分開食-,-
年年都出去食既關係,,做成左習慣*

之後我出去先=]]]]]]......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 24 日  星期三   清涼


2008-12-24 分類: 自己

哈哈....過左今晚12:00就係干安夜喇^^

尼幾日真係幾搞笑,,我牙媽同我買煙先好笑''

一諗起就超想笑lo

邊有人買煙買得甘好笑架`

今日又冇出街丫;;

我都想出,,不過病左啊

吾出得.......

不過都好,,可以系屋企漫漫食牙媽琴日幫我買既煙煙^3^

搞到屋企成陣煙味-,-

又比人鬧,,不過我病緊..

吾可以出去食嫁嘛/33\......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 22 日  星期一   寒冷


2008-12-22 分類: 自己

金日1點幾出左門口...

唉''日日都甘早起身''吾知咩事囉.

一吾係我嘈醒人,就係人嘈醒我!!

出到去,,去左lo埸睇下有冇開,,如果有開就玩lola

點知,,冇開=]]]]]]]]]]]]]]

之後黃紅話好累'跟住我地搭的囉-,-

無奈||||||||||||

浪費左我5蚊囉\v/'

好采我仲抄到個代仲有20蚊'

不過又比我用哂!!`

返到黎,諗住轉q00za張相,點知,,張相好有問題......

(閱讀全文)