金日10:00先起身`
今日本來吾比出街架!`
跟住牙媽話出街食野'
之後又問下佢,佢就比出囉
去左千色果間三上食野'
諗住食壽司`點知叫左拉面,好好味哇.
之後見到張紙寫住
任食壽司,叫左咩就一定要食哂
如果吾係,一粒飯就計你3蚊
我立即o咀!!`
之後食完`就去左搵y0y0喇''
去左甜心坐`坐下又食下甘.悶InG`
之後又去7人同牙慧果d煲煙吹水,
吹吹下,又返返去甜心
跟住又食野`
坐到甘上下''
大家各自散`之後y0y0黎左我屋企食飯^3^
食完`就送佢去搭車
之後返返屋企`傷風了
好辛苦!!!!!!!`
哈哈`我真係勁!
前日買既煙`到宜家仲有5枝-口-
比著我平時一定一日就冇哂lu!
希望黃紅快d反黎啦`
希望牙哥又快d返黎啦`
希望袁美又快d返黎啦`
個個都去旅行`搞錯/3\
好野`聽日又有街街去^3^
|