Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 6
累積人氣: 4725
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 29 日  星期五   陰天


唉... 不安 分類: 未分類

今日數學比賽輸左...

今日興趣小組(話劇)竟然見到KS...

嚇死我...

聽日去校際音樂節比賽...



2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


今日比賽~ 開心 分類: tennis

今日比賽won左呀!!!happy!!

但仲有好多場比賽...好tired~

won得好辛苦呀!!!tired爆!!



2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


今日終於鼓起勇氣... 感動 分類: love

今日我終於鼓起勇氣...同佢講左...

我覺得呢個係天意...天要咁我都冇辦法...

我只係想同你講一句:

「好好好對唔住!!」



2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


今日比賽... 開心 分類: 小學

今日我同我家姐二重奏...

第3名呀!!!   happy!!!!



2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


好嘢! 開心 分類: 未分類

今日去左歌詠嘅校際音樂節比賽!

我地第二呀!happy~



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


今日打羽毛球... 不安 分類: love

今日打羽毛球我當個波係KW...

有盡所有力去打...打到個拍條線都爛埋...

我真係...我真係唔知點好...放棄佢又唔係,鐘意佢又唔係!!

好黑人憎呀!!可唔可以我平時睇嘢,見到人,都唔會幻想到佢呀??



2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節... 感動 分類: love

今日係情人節...

KW同我講:「不如我地係呢個情人節就算啦!!」

我當時同佢send緊SMS...我差d喊左出嚟~



2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天


年初三至五.. 分類: FaMiLy

年初三至五去左廣州旅行...

hold~



2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


行花市~ 開心 分類: FaMiLy

今日去左維園行花市...

買左兩條電話繩...

仲有一個吹氣公仔...



2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


去APM.. 不安 分類: 小學嘅fd

今日去APM買鞋...

TC話佢見到我~



今日~ 鬱悶 分類: love

今日打網球補堂...

呀sir請我地食M記....

之後我同KW行左一陣淘大..

RC請你唔好嬲我...

我係唔會放棄你嫁...

求下你呀!!!



2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


派成績表 and 見家長~ 分類: 小學

今日派成績表 and 見家長~

成績唔係好好...

係咁多年嚟最差嘅一年~



2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


唔知點好.. 分類: love

都唔知點好...

應唔應該放棄佢呀?



2008 年 2 月 1 日  星期五   陰天


今日攤位~ 分類: 小學

今日我地睇皮影戲...

幾好笑...

之後我地六愛去左看攤位...

So cold...

我同Amy, 王穎恩同Erica 一齊看...

其間我同Amy一齊去活動室玩下...

見到曾向鎮負責一個攤位~ 好笑...

我寫左好多揮春...好玩~

仲請校長幫我寫一張....

happy!!



今日打羽毛球 分類: love

今日放左學之後去打羽毛球...

我要去德福M記買外賣...

跑到我死下死下...

不過我覺得今日打羽毛球唔好玩...

我打到發脾氣, 仲掉拍...唔happy到cry~

 

 

我仲上左去上面到....

 

之後Erica攞左KW部手提嚟睇相....

KW仲請我飲嘢...

之後我3點去左took貼紙相...

同埋Amy, Erica同KW一齊去...

我同Amy同Erica影左兩緝^^

happy!!