Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 8
累積人氣: 4727
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


宜家係六愛班都幾好玩呀!!! 分類: 未分類

宜家係六愛班都幾好玩呀~~

不過,唉...

咁快就最後一年lo...

有d可惜~~



2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天


今日去完旅行番嚟啦! 愉快 分類: FaMiLy

今日去完旅行....

呢幾日都玩得幾happy呀!!

5*級酒店呀!!

又有得游水同浸溫泉..

好舒服呀!!^.^



2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


聽日.... 分類: FaMiLy

聽日就要去旅行loo....



2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


希望... 分類: love

我希望你唔係永遠忘記我...

只係暫時同佢地玩...

唔會永遠都係咁...



2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天


書展 分類: 未分類

今日去書展...

好多人...

我都買左好多嘢....



2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


今日打羽毛球... 分類: love

今日打羽毛球好好玩呀!!

不過冇上次咁好玩....

但係我地有影貼紙相!!

hehe^.^



2007 年 6 月 29 日  星期五   晴天


今日旅行.... 開心 分類: 小學

今日去旅行好好玩呀!!!好happy...

我地12:30p.m.去左打羽毛球....

1:00p.m.到去左打網球,

打左唔夠3個字,就落大雨啦!!!

整到我濕曬.....

之後我地仲同呀哥去踩單車...

濕曬....



2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28 分類: 小學

希望聽日嘅旅行唔會.....

好似上之春季旅行咁啦!!!!

.....



2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


琴日打羽毛球.... 開心 分類: love

琴日打羽毛球好好玩呀!!!!

玩到痴曬...

黃啟鏞請我飲lemon juice呀!!

好好味呀!!!

琴晚比人罵.....

好好好好...超超超超超唔happy呀!!!



2007 年 6 月 9 日  星期六   晴天


打羽毛球... 分類: 未分類

好盼望星期五個打羽毛球呀!!

好想快d嚟,

而考試快d完^.<



2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


2007-06-06 分類: 呀哥

今日同佢地傾電話...

好happy...

但唔知DC做咩事唔同我地傾!!!!

呀哥扮Keroro...  ^.<



2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


傾電話...~.~ 開心 分類: 未分類

今日我同王智x同黃啟x傾電話,

好好玩呀!

同佢地傾真係特別好玩呀!



今日嘅生日會同之前~.~ 分類: 呀哥

今日係呀哥嘅生日...

我地要take a photo of classmates...

好搞笑呀!!!>.^

開生日會...好happy......

佢同我好番...^.<

仲同我玩水戰~~



2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天


病左... 分類: 未分類

今日冇返學....

好悶...@.@!!!~.~發燒....

超超超超悶呀!!!!!!!



2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


唉... 感動 分類: 未分類

聽日要交專題啦~~

~.~

唉.....

好好好好慘...

聽日受死啦!!!