Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 6
累積人氣: 4734
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


2007-05-14 分類: 未分類

放學之後,

我,Niki,Erica,Rex同Cherry一齊做專題研習......

好好好好好好搞笑呀!!!!

我搞到呀哥痴左線,

hahahahahaha

^.^  ~.~



2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天


游泳章!!^.^ 滿足 分類: 未分類

今日童軍去左考游泳章....

好好玩呀!!!!!!!!

我仲考左高級呀!

好happy^.^

譚紹岐游水個face好搞笑~~

好似想叫救命咁...^.^

佢仲叫我唔好唱衰佢...

但係我已經做左啦!



2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


傾電話..^.^ 愉快 分類: 未分類

今日同黃啟x傾電話......

好happy呀!!!!!!

從來都冇咁happy嫁!!



2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


聽日... 不安 分類: 未分類

聽日要做the host......

老師仲要錄影呀!!!!!!

慘....



2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天


Roller 開心 分類: 未分類

今日去左踩roller...

超好玩,

之後去左食飯....

tired!!!



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


返學.. 分類: 未分類

李x安話我網球公主呀!!!

>.<.....

仲搞到曾x鎮都叫我做網球公主呀!!!!!



2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


學校(香港)旅行.. 分類: 小學

今日去左學校個旅行,好好玩呀!!!!

我地去左海防博物館,tired死人啦~

行成幾千級樓梯...

之後我地去左搭洋紫荊號助餐,有香腸,炸嘢,又有啫喱,仲有好多嘢食,

好好好好好好好好好好好味呀!!!!!

然後我地去左懲教博物館睇嘢~.~最後我地去左美利樓!!!

P.S.呀哥唔睬人呀!!!



2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


英文日... 分類: 小學

今日係英文日...

我地班成班都要幫手做攤位,

四年級果陣,曾x鎮同吳俊x好搞笑!!

低佢地死呀!!!唔早d嚟排隊!!!搞到佢地冇得玩!!

到五年級果陣...

五誠班玩死我地呀!!!



2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


英文日!!! 驚訝 分類: 小學

聽日係英文日...

好慘!!

我地成班都要落去,

我地仲冇得玩呀!!!



2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


專題研習......... 分類: 小學

今日留校傾專題研習!!!

好tired呀!!!

佢地又玩錄音!!

唉!!!得我同呀哥演呢個宣傳短片!!



2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天


生命教育堂 不安 分類: 小學

今日生命教育堂...要畫嘢,

之後送比人...好慘呀!!!!



2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


迫講真話......慘.... 不安 分類: 小學

今日曾xx迫我講我love who.....

好慘呀!!!!



2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


做隊長嘅第2次.... #.# 愉快 分類: 未分類

今日番童軍.....

係我做隊長嘅第2次!!!

今日番童軍好好玩呀!!!!

同班新嘅玩.....

好激!!!^.^  &.&

有d幼童軍升左上去童軍隊!!!



2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


專題........ 鬱悶 分類: 小學

今日要傾專題.....

好慘......

d資料全部開唔到..........

又down唔到msn喎....

唉....



2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


今日嘅成長課...... 分類: 小學

今日成長課好好玩呀!!!!!

要設計d  cloth比人著.....

我要做model呀!!!!!!!!

不過遲d先......

我諗應該會好好玩呀!!!!