Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 4
累積人氣: 4732
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


專題研習......... 滿足 分類: 小學

今日去左圖書館傾專題研習........

成兩個鐘.........



2007 年 4 月 16 日  星期一   晴天


英文卷...... 感動 分類: 小學

今日派左英文卷.....

慘.....

Paper1:75分

Paper2:88.5分............

好慘呀!!!!!

Paper1差一分攞B呀!!!!!!!!!!!



2007 年 4 月 15 日  星期日   晴天


聽日返學..... 不安 分類: 小學

聽日返學.....

唔知駛唔駛派英文嘅考試卷.....

好驚呀!!!!!

我好驚會好似中文咁呀!!!

點算呀!!!!



今日嘅童軍.... 開心 分類: 未分類

今日返童軍連我呀妹都有返呀!!!!

不過佢唔同我一隊.....

我同王潔瑩都唔同一隊.......

我做左黃隊隊長...

王潔瑩做左白隊隊長....

呀妹入左紅隊.......

不過最happy嘅係四隊隊長之前都係藍隊嫁!!!!!!



2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天


藝術體操..... 分類: 未分類

好耐冇返藝術體操啦!!!!

今日終於有得返啦!!happy..

好好玩呀!!!!

我地仲玩繩呀!!!!!



2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


考試卷=.=........ 感動 分類: 小學

今日派左考試卷........

好慘呀!!!!!!!

未試過咁差嫁!!!!!!!!!

中閱:74分......

中寫:78分......

數學:89分......

常識:77分......

我都未試過咁低分......



2007 年 4 月 11 日  星期三   晴天


去完佛山啦!!!!!! 愉快 分類: 小學

唉...終於返到嚟啦!!!!!!!!!

好開心.......

第一日我地去左吉之島掃貨.......我仲買左好多嘢呀!!!!!!!!

第二日我地去左農村小學到,

我地仲做左個家訪呀!!!!!

果個女仔都係五年級,

佢都好勁嫁!!!!!!

佛山果到好好玩呀!!!!!!!!



2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天


聽日....... 分類: 未分類

聽日去佛山啦!!!!

好緊張呀!!!!!!>.<

唔知同邊個一間room呢???

但係我聽日到4月10日都冇得打啦!!!!!!

:D



2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


4月9日要去....... 分類: tennis

4月9日要去佛山.......

今晚可能要執定嘢啦!!!!!!

慘啦!!!!!!!!

仲有好多樣中文功課未做呀!!!!



攞牌....... 開心 分類: tennis

今日仲去左攞獎牌呀!!!

全九龍區第四呀!!!!!!!!!

我睇左一d女仔打網球,

佢地全部都好勁呀!!!!!!!



今日係xxx日子....... 熱情 分類: 未分類

今日係我嘅生日........

好開心,因為............

呀哥同我講「生日快樂」!!!!!!!!!!!!!

多謝你呀!!!!!!!!!!



2007 年 4 月 6 日  星期五   晴天


家中嘅生日會............. 疑惑 分類: 未分類

今晚有生日會,

唔知點呢????

不過我知道今晚食火鍋........

一定好jummy者........



網球 不安 分類: tennis

今日網球比賽.......

唉.........好慘....

比人連殺左幾十次,仲有..........

輸埋.......

緊係啦!!!成兩三個禮拜冇打過啦!!!

下次都係練多d先呀!!!!!!!

不過好都有個全九龍區第四名......