Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 2
累積人氣: 4730
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 14 日  星期六   雨天


今日影班相~ 分類: 未分類

今日影班相~

畢業相...



今日距離果日已經... 分類: 未分類

今日距離果日已經有一年...

佢地兩個同我講鐘意我...

但我同佢地嘅情總係維持唔到一年...唉~



2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


今日我地綵排25周年校慶最後的一幕~ 呆滯 分類: 未分類
今日我地綵排25周年校慶最後的一幕~

好白痴...



2008 年 6 月 12 日  星期四   雨天


今日閃避球~ 分類: 未分類

今日閃避球~

我好唔happy!呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

我兩場都係我最先走~本來唔係嫁...

超唔happy LO!!!



2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


今日去綵排~ 分類: 未分類

今日去左理工大學綵排~

好悶!!!我地8:30a.m.到就出去啦~到到12:45a.m.先走..

我地話劇果d要等到11:18a.m.分先到我地練~

無奈...==''

不過see到佢地表演就好笑啦!!!

有健體操,中國舞等等~

超正呀!!!!

不過好遲先返到school食飯~



2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


今日打閃避球... 鬱悶 分類: 未分類
今日打閃避球...

姓蘇果個超黑人憎lo~

唔小心打到佢,佢就喺到喊...==''

唔知佢想點lo~



今日同佢講左~ 疑惑 分類: 未分類

今日同佢講左我鐘意佢~

但...我驚佢會仲唔鐘意我呀...



2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天


呢3日去CAMP!!! 分類: 未分類
呢3日去CAMP!!!

第一日我地去到,就開始入宿舍~

ok大啦!!不過超正!!!

去左禮堂玩~學左個愛心鼓勵!!好笑呀!!!

之後,我地同我地嘅導師--冰姐姐玩!!

4:45p.m.就開始自由時間~

我,Amy,Erica,Melody同李蓓佢地玩打排球~超happy呀!!!!!

之後我地就開始起爐~

點知d火柴整嚟整去到整唔到有火~

好彩來有人幫我地起火!!!我食左超多嘢呀!!!正!!!

整到件衫好dirty呀!!!

食完之後我地就有晚會~

超正!!不過有d白痴...

之後我地又同冰姐姐傾計~

到9:30p.m.,我地開始沖涼...又落左去樓下玩玩!!

我地夜晚玩..我通宵冇訓..4:30a.m.先叫佢地起身!!

我只係sleep左1一個鐘炸~

第二日!我地好早就想出去刷牙洗面...

但係果個xxx又唔比~

我地就喺我地個room到玩啦!!

早餐食叉燒飽,米粉同飲阿華田!~我食左超多嘢呀!!

之後我地要打掃地方,我地果組就係負責打掃乒乓波場...幾好玩呀~

之後我地就有早會,又有自由時間~

到到11:00a.m.,我地玩類似公園定向嘅遊戲~

好正呀!!不過好tired...

到到12:00p.m.我地就有午餐嘅時間~

有腸仔食,我就食左5碗飯!!YUMMY!!!

然後我地有午睡時間,我就同薛老師傾計~

之後我地玩遊戲呀~我地係開心紅豆冰組!!



今日去畢業營~ 分類: 未分類

今日去畢業營...超期待呀!!!!

1:30p.m.喺學校集合!!!

喺M記see到劉子健同佢呀妹陸翠君~

佢地上左我home,仲去左樓下個搖搖板到玩!!

超happy呀!!!!!!!!!



2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天


呀哥~生日快樂!!!!!!! 分類: 未分類

呀哥:

生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!生日快樂!!!!!!!

100個生日快樂!!!!!!!



2008 年 5 月 30 日  星期五   雨天


今日同個天一樣,超灰~ 傷心 分類: 未分類

今日比呀哥罵左兩次...

評估又低分,喺school仲ry...



2008 年 5 月 29 日  星期四   雨天


今日打側手翻~ 愉快 分類: 未分類
今日打側手翻~

超正!!!!!!!!!!



2008 年 5 月 26 日  星期一   雨天


今日體育堂~ 分類: 小學

今日體育堂做sit up~

好開心呀!!!36下呀~

係我最高記錄係今次呀!!!

happy!!!



2008 年 5 月 25 日  星期日   晴天


今日返童軍... 無奈 分類: Scout童軍~
今日返童軍...

比人屈左做值日小隊~

==lll~

今日玩踢足球~不過係坐喺張椅到玩...

我地黃隊第二呀!!!^^

對紅隊,佢地整番一個...

之後我地對藍隊,我地整番一個~



2008 年 5 月 24 日  星期六   微雨


今日返學~ 愉快 分類: 小學

今日返學練AT~

ok好玩!d Listening好難呀!!!

之後,林老師請我地食飯...yummy~

食KFC,我食左1隻雞翼...仲有2隻雞脾呀!!

正到爆呀!!!

我地仲去左德福間M記食薯條呀!!

我食左一包大薯條呀!!