| 呢3日去CAMP!!!
第一日我地去到,就開始入宿舍~
ok大啦!!不過超正!!!
去左禮堂玩~學左個愛心鼓勵!!好笑呀!!!
之後,我地同我地嘅導師--冰姐姐玩!!
4:45p.m.就開始自由時間~
我,Amy,Erica,Melody同李蓓佢地玩打排球~超happy呀!!!!!
之後我地就開始起爐~
點知d火柴整嚟整去到整唔到有火~
好彩來有人幫我地起火!!!我食左超多嘢呀!!!正!!!
整到件衫好dirty呀!!!
食完之後我地就有晚會~
超正!!不過有d白痴...
之後我地又同冰姐姐傾計~
到9:30p.m.,我地開始沖涼...又落左去樓下玩玩!!
我地夜晚玩..我通宵冇訓..4:30a.m.先叫佢地起身!!
我只係sleep左1一個鐘炸~
第二日!我地好早就想出去刷牙洗面...
但係果個xxx又唔比~
我地就喺我地個room到玩啦!!
早餐食叉燒飽,米粉同飲阿華田!~我食左超多嘢呀!!
之後我地要打掃地方,我地果組就係負責打掃乒乓波場...幾好玩呀~
之後我地就有早會,又有自由時間~
到到11:00a.m.,我地玩類似公園定向嘅遊戲~
好正呀!!不過好tired...
到到12:00p.m.我地就有午餐嘅時間~
有腸仔食,我就食左5碗飯!!YUMMY!!!
然後我地有午睡時間,我就同薛老師傾計~
之後我地玩遊戲呀~我地係開心紅豆冰組!! |