20,21號去camp~好happy呀!!!
係最開心嘅一次...因為冇步操,night walk同早操.haha!!!!!!!
之後今次又冇乜點同人吵!~~~
我地今次唔記得左bring米..ha!!!周圍問人借.......
之後我地去左野外定向..行左勁耐..tired!!!!!!!!
返到營就開始BBQ啦!!HAHA正啦!!!!!
食左N多腸...有7,8條~~~又食左2隻雞翼仲有魚蛋!!!haha
肥死我啦..^^不過好味嘅原故都continued eat!!!ha
sleep果陣超cold呀,,,凍到痴線呀!!!! |