Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 0
累積人氣: 4716
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天


完左嘅友誼!!! 無奈 分類: 金四角

我同你講呀!!!我冇覺得自己啱曬,冇覺得自己好受歡迎~
宜家你多fd就咁講人,係唔係呀????
你自己夠以為自己係大小姐啦~
雖然有人唔介意比你駛嚟駛去啦!!!
你成日自己講都唔講一聲就走左去,當我係鬼呀?????
你口口聲聲話扮同我fd~
咁你宜家中一先走嚟同我講話之前嘅事全部都係扮????
我接受唔到lo!!!!!!
仲有,我冇唱衰你,,,都冇講你d衰嘢比人聽...你冇做錯事,驚我話你咩???
我只係講我嘅感受比人聽者!!!!你駛唔駛咁呀????
成日話我當自己係大小姐,我係大小姐就唔會幫人做嘢啦!!!!!
唔好成日話我有錯啦!!我都冇話過淨係你錯啦~黑人憎!!!!



2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


去左睇神探伽俐略~ 分類: FaMiLy

今早去左睇神探...ok好睇啦!!!

不過係日文嚟嫁~睇字幕睇到死死下...

之後我仲食pizza hut!!!好好味呀!!!!



2008 年 12 月 28 日  星期日   晴天


去左行山...~ 無奈 分類: FaMiLy

今日去左行馬安山....

累死啦!!!!!唉...又落雨....

雖然早上食左吉野家最好味嘅牛肉飯~

晚上去珊瑚寶食嘢!!haha!!!!!!!

yummy!!!!!!!!!!!!!!!



2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


Merry Christmas!!!!! 分類: 未分類

Merry Christmas!!!!!聖誕節快樂!!!!!



黑人憎!!!!!! 分類: 小學嘅fd

我真係咁咩咩??

連馮棋都話我:「你態度差, 唔會自我反省, 唔理人感受, 潑辣, 唔知錯, 講嘢唔經大腦, 做嘢唔諗後果, 從來唔為人設想, 無道理都要死撐。」

點解個個都要咁話我呀???下!!!!!!

之前你就話我有幾好...宜家算點呀???

就係因為一個人所以個個都咁話我!!!!!!!

你地好好咩?????宜家算嫌棄我啦!!!係唔係呀????



2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


去左打羽毛球~ 分類: 未分類

今日去左九龍灣室內打羽毛球~打左4個鐘呀!!!!1:00-4:00p.m.

打到痴左...隻手爆痛~不過!!!!!愈打愈有癮!!!haha~

同馮棋打,第一局win21:16,第二次打,輸左...21:23~

不過同呀哥打,佢輸左,so請我飲嘢!!!!hahahaha!!!!!!!!!

之後同劉子健佢打...11分輸11:13~打到死死下...

最後仲想打呀!!!!!!!!!



2008 年 12 月 23 日  星期二   晴天


好想喊!!!! 傷心 分類: 小學嘅fd

個個人都咁諗我lo!!!!!!

好想喊!!!!冇人信我lo....

我想講一句嘢都冇乜人聽囉!~~~~~~~



2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


去左lmc個聯歡會.... 傷心 分類: 未分類

今日本來我去唱k...之後呀媽唔比~~~

心,雅同娟都去左九龍城到唱!!!!!

叫左佢地走果陣打比我..點知我打左10幾1個電話比佢地...都唔應!!!!!!

打到比佢地,原來佢地已經去到啦..黑人憎!!!!!!

去到之後又冇人理我,冇人同我講嘢lo!!!!!!!!!!!!!

好唔happy lo!!!!!!!!

see到薛老師~我抽中獎!!薛老師負責送比我!!!haha~

走果陣都一樣,no one理我!!!!!!!

thx for Melody's Christmas Card!!!!



2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天


去左Mega Box.. 分類: FaMiLy

今日去左Mega Box食飯..

好happy~好好味呀!!!!!!!

之後去左同小熊維尼同豬仔影相...

超正~~~~~



20號-21號去左camp! 愉快 分類: 未分類

20,21號去camp~好happy呀!!!

係最開心嘅一次...因為冇步操,night walk同早操.haha!!!!!!!

之後今次又冇乜點同人吵!~~~

我地今次唔記得左bring米..ha!!!周圍問人借.......

之後我地去左野外定向..行左勁耐..tired!!!!!!!!

返到營就開始BBQ啦!!HAHA正啦!!!!!

食左N多腸...有7,8條~~~又食左2隻雞翼仲有魚蛋!!!haha

肥死我啦..^^不過好味嘅原故都continued eat!!!ha

sleep果陣超cold呀,,,凍到痴線呀!!!!



2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


聖誕聯歡...唉~ 鬱悶 分類: 中學~

今日係第一次喺順利開聖誕聯歡...

一返到去就同Erica吵..我想同佢坐,

但偏偏我叫佢,佢唔理我,佢同江曉佢地傾計...

好唔happy!!!!!!!

之後我地去左hall到聽talk~好悶呀!!!!!!!

我地個大食會都冇以前小學咁多嘢食~~

我就食左好多薯片同蝦條..搞到喉嚨痛死啦!!!!!!!!!!

後來又同Erica好返啦..

交換禮物,攞左一塊鏡.....



2008 年 12 月 18 日  星期四   晴天


考曬試啦!!!haha!!!!!!! 滿足 分類: 未分類

今日係最後一日考試啦!!!

好yeah~唔駛再溫書^^haha...

可以玩啦今日已經!!!!!!!

唔駛溫書啦!!!!!!!!

聽日要好好enjoy下聖誕聯歡會呀~哈哈!!!!!!!!!!!!!!

 



2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


今日考英文... 分類: 考試

今日考英文vocab...

ok好啦...都唔算太難呀~!!!!!

應該都有70分以上嘅~希望啦!!!!!!!!!!



2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


打網球好慘... 分類: tennis

比呀sir捉出嚟一對一練正手...

唉..好慘呀~!!!!!

不過打波同呀泰打得好正呀!!!!!!!!!!!!!

幾球都打左十幾廿板...

好勁呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!haha

開心死啦...



好慘呀今日... 分類: 未分類

返到屋企..點知冇電...

唉~黑仔..so, 我打比曾向鎮傾一陣(因我實在太悶啦!!!)

又冇得睇電視,又冇得上網...唉~

咁樣=去死..

好彩我有溫英文vocab者!!!~haha!!!

聽日一定得!!!!!!